آخرین خبرهااستان هااسلایدرفرهنگی و هنری

گروه موزیک شهرداری رشت فضای شهر را شاد خواهد کرد

گروه موزیک

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از اجرا و برگزاری موزیک های شاد و مورد علاقه مردم در روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق, یکی از اقدامات و برنامه هایی که شهرداری این شهر در روزهای کرونایی قصد دارد برای در خانه ماندن شهروندان از آن بهره بگیرد و مردم را به حضور و ماندن در خانه هایشان تشویق کند، استفاده از ظرفیت گروه موزیک است.

قانع افزود؛ این گروه از امروز با حضور در مجتمع های مسکونی مختلف مناطق پنجگانه شهرداری رشت با اجرای برنامه های شاد و متنوع ضمن بالا بردن روحیه شهروندان، سبب خواهد شد که آنها دوران خود قرنطینگی را بهتر و آسانتر سپری کنند.

همچنین گروه موزیک شهرداری رشت در مناطق مختلف سطح شهر مستقر خواهد شد و برای شهروندان برنامه های جذاب و جالب توجه اجرا خواهد کرد.

اقدامات این گروه موزیک در جهت اجرا و تحقق شعار “در _ خانه _ می مانیم” برای قطع زنجیره انسانی انتقال کرونا و حفظ سلامتی مردم و بالا بردن روحیه شادابی و نشاط اجتماعی انجام خواهد شد.

گفتنی اینکه گروه موزیک شهرداری رشت در طول سالهای گذشته به یک گروه منسجم و برند معروف شهر رشت تبدیل شده و با اجراهای موفق خود در برنامه های مختلف شهری همراه و همپای شهروندان این شهر بوده است.

این گروه حالا با شرایط پیش آمده در دوران کرونا، برای کاهش شیوع بیماری و لزوم در خانه ماندن شهروندان، برای آنها و به عشق شهروندان برنامه های شاد و متنوع اجرا خواهد کرد، تا آنها در روزهایی که بیشتر در خانه ها هستند، حوصله شان سر نرود و در برنامه های روزانه شان تنوع هم به وجود آید.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا