آخرین خبرهااجتماعی

سازمان های عمران و آرامستانها برای آماده سازی قبور همکاری مستقیم دارند

آرامستانها

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری رشت گفت: این سازمان با سازمان آرامستانهای شهرداری رشت برای فراهم کردن زمینه های کفن و دفن بیماران کرونایی با ایجاد قبور مورد نیاز همکاری می نماید.

به گزارش تدبیرشرق، میثم حرفت خواه در توضیح این خبر افزود: سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت با ارسال لودر، کامیون و ماشین آلات سنگین مورد نیاز در تسطیح، خاکبرداری و آماده سازی قبور با سازمان آرامستانهای شهرداری همکاری نزدیک داشته است.

وی با تشکر و قدردانی از راننده ها و کارگران مجموعه کارخانه آسفالت و همچنین اداره فنی و اجرایی شهرداری که بدون شیفت بندی حتی در تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ نیز مشغول خدمت رسانی و فعالیت بوده اند، تاکید کرد: همچنین میزان تولیدات بتونی اداره فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری رشت نیز در دوران شیوع ویروس کرونا که برای دفن بهداشتی اموات به سازمان آرامستانها ارسال شده اند، افزایشی چشمگیر داشته است.

حرفت خواه در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان عمران شهرداری رشت همچنین برای دفن بهداشتی اموات کرونایی در ایجاد قبور، سنگ لحد و دیگر تولیدات بتونی مورد نیاز کفن و دفن اموات کرونایی نهایت همکاری را با سازمان آرامستانهای شهرداری رشت مبذول می دارد.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا