آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

رئیس شورای شهر رشت؛ برای بستن دهان یاوه‎گویان به فکر کرونای اقتصادی باشیم /آقای زارع مرا به یاد قهرمانی چابک می اندازند

کرونای اقتصادی

حاجی پور گفت: آن روزهای سخت و دشوار مردم نظامشان را تنها نگذاشتند و امروز این وظیفه دولت و نظام است که تمام قد در کنار مردمش بایستد و وظیفه ی خود را در قبال این مردم فداکار انجام دهد.

اسماعیل حاجی پور، رئیس شورای اسلامی شهر رشت، ضمن عرض تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) و تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان داشت: خداوند این توفیق را به بنده عطا فرموده که بواسطه  مسئولیت خطیری که بر دوش دارم همواره با مردم شریف شهرم در ارتباط رودررو و محرم دل خواسته هایشان باشم.

حاجی پور در ادامه بیان داشت: من از مدیران بزرگوار حاضر در جلسه سوالی دارم، و آن هم اینکه، علت افزایش رفت و آمد و ترددهای مردم در سطح شهر چیست؟ آیا مردم فرهنگ درک شرایط موجود را ندارند که قطعا دارند. مردم شریف رشت در تولید و نشر شئون فرهنگی و اسلامی از سرآمدان و پیشگامان کشور بوده و هستند. آیا این مردم برای سلامتی تن و جان خود ارزشی قائل نیستند که قطعا هیچ انسانی نیست که برای حفظ سلامتی خود ارزش قائل نباشد.

وی در ادامه افزود: بحث نافرمانی مدنی هم نیست چرا که مردم شهرم کاملا قانون محور و قانون مدارند. امروز، مردم عزیز شهر رشت دردمند هستند. برخی برای تامین حداقل های زندگی و ادای دیون خود ناچارند سلامتی خود را به مخاطره بیاندازند. البته جا دارد که بنده تشکر کنم از زحمات مخلصانه پزشکان فداکار، پرستاران خستگی ناپذیر، سپاه پاسداران بی توقع، ارتش بزرگوار، آتش نشانان غیور و پاکبانان مهربان، همه آمدند و پای کار بودند و پای کار ماندند و توانستند تا به این لحظه به نحو احسن با وجود همه کمبودها به مردم خود خدمت کنند.

عضو شورای شهر رشت خطاب به استاندار اظهار داشت: جناب آقای دکتر زارع آنچه که فراتر از مسئولیت شغلی در شما نمود میکند روحیه جهادی و منش والای انسانی است که بنده و دیگر دوستانم در شما شناخته ایم، جنابعالی بنده را به یاد مرحوم قهرمانی چابک می‌اندازید. استاندار فقیدی که در همه احوال و در سخت ترین شرایط کنار مردمش بود. اما باید این نکته را به عنوان یک خادم به نظام و مردم عرض نمایم که در کنار مبارزه با بیماری کرونا بفکر کرونای اقتصادی هم باشیم تا معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در همه احوال در فکر و طراحی نقشه های شوم برای این کشور و نظام  هستند مانند گذشته در رسیدن به خواسته های پلید خود ناکام بمانند.

حاجی پور افزود: جناب آقای استاندار حال مردم شهر من خیلی مساعد نیست، چکهای کسبه و بازاریان همچنان برگشت میخورد. اگر رویکرد مناسب دستگاه محترم قضایی در این خصوص نبود تعداد کثیری دچار مشکلات عدیده میشدند. فلذا بنده خواهشمندم همانطور که جنابعالی در خصوص بحث برداشت اقساط از حسابهای مردم ورود به موقع نمودید و جهت بازپرداخت اقساط به بانکها استمهال خواستید، در خصوص چکها نیز با توجه به شرایط موجود دستورات مقتضی را صادر فرمایید.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: مردم شرافتمند رشت در زمانی که آیت الله شهید احسانبخش نماینده امام در استان بودند و در همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب که کشور و مردم تحت سخت ترین شرایط اقتصادی قرار داشتند، تنها در یک روز ۱۵۰۰ دستگاه کامیون کمک، به جبهه ها گسیل داشتند، این مردم در بدترین شرایط جوی در روز ۲۲ بهمن برای عرض اندام در برابر یاوه گویهای مستکبران جهان میدان را خالی نگذاشتند و هر وقت که نظام به کمک این مردم شریف نیازمند بود پای کار بوده اند، آن روزهای سخت و دشوار مردم نظامشان را تنها نگذاشتند و امروز این وظیفه دولت و نظام است که تمام قد در کنار مردمش بایستد و وظیفه ی خود را در قبال این مردم فداکار انجام دهد.
وی افزود: من ضمن قدردانی و تشکر از همه ارگانها و نهادهایی که از اولین روزهای بروز این بحران در کنار مردم بوده اند خواهشمندم تمامی نهادهای مردمی، از جمله بنیاد محترم مستضعفان، ستاد محترم فرمان امام، بنیاد علوی و  قوه محترم قضائیه که تا به این لحظه با عشق به میهن و نظام و مردمشان پای کار بوده اند در ادامه نیز با توجه به شرایط حساس موجود در این برهه از زمان،با توانی مضاعف و بیش از پیش، در کنار یکدیگر و با ایجاد شرایط بهتر در خدمات دهی به اقشار آسیب پذیر و ایجاد سازو کارهای مناسب جهت تخصیص تسهیلات و وامهای کم بهره تحمل و گذر از این شرایط سخت را برای مردم آسانتر کنیم تا بحول قوه الهی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مایوس تر از گذشته گردند و  آخرین استدعای بنده از مدیران حاضر در جلسه و در راس آن استاندار محترم این است که با توجه به شرایط بسیار حساسی که مردم، بویژه طبقات آسیب پذیرتر دچار آن هستند تدابیر و اقدامات لازم هر چه سریعتر اعمال گردد چرا که نوش دارو پس از مرگ سهراب فایده ای ندارد و در پایان عرایضم، آرزوی این دعای خیر در حق تمامی حضارمحترم و خادمین  به نظام و انقلاب،خدایا چنان کن سرانجام  کار، تو خشنود گردی و ما رستگار.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا