آخرین خبرهااستان ها

رعایت اصول و موازین بهداشتی به کارکنان سازمان مدیریت پسماندهای رشت آموزش داده می شود

پسماندهای رشت

معاون فنی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از اجرای تمهیدات آموزشی و بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای متصدیان و نیروهای سازمان مدیریت پسماندهای این شهرداری خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق, با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن انتشار ویروس در شهر رشت، مدیریت فنی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت اقدامات پیشگیرانه را به عنوان اولویت اصلی فعالیت‌های خود مد نظر قرار داده و در این زمینه اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی در اولویت بوده است.

محسنی همچنین‌در این زمینه افزود: بر این اساس به طور مستمر این سازمان هر روز در یک نوبت تمامی مراکز اطلاع رسانی، آموزش و دریافت پسماندهای خشک را کاملاً ضد عفونی کرده و علاوه بر آن خودروهای جمع آوری پسماندهای خشک را گندزدایی می کند.

وی با اشاره به اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی روزانه در پنج منطقه شهری رشت اضافه کرد: تمامی اقدامات شامل ضدعفونی و گندزدایی مکانهای تحت نظارت و مدیریت این سازمان، به وسیله معاونت فنی نظارت شده و با هدف حفظ سلامتی پاکبانان و مأموران جمع آوری پسماند و همچنین چگونگی جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری انجام می‌شود.

محسنی در ادامه در باره تجهیزات و امکانات توزیع شده درجهت پیشگیری از شیوع این بیماری نیز گفت: به میزان کافی دستکش‌های یکبار مصرف، ماسک بهداشتی و محلول ضدعفونی کننده سطوح بین متصدیان و مأموران جمع آوری توزیع شده است تا بتوانند با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی از سلامتی خود در برابر بیماری محافظت کنند.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا