آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

چرا کرونا قیمت مواد مخدر را افزایش داده؟

مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به مصرف کنندگان مواد مخدر هشدار داد و گفت: با شیوع کرونا و تبع آن گران شدن موادمخدر و همچنین محدودیت ترددها و برخوردهای پلیس، سبب شده تا فروشندگان موادمخدر برای فروش مواد، ناخالصی‌هایی را به آن اضافه کرده که سلامت مصرف‌کنندگان را به خطر می‌اندازد.

به گزارش تدبیرشرق ,سردار محمدمسعود زاهدیان روز دوشنبه افزود: محدود شدن ترددها و برخوردهای پلیس منجر شده تا قیمت مواد مخدر در استان های مختلف افزایش یابد از سوی دیگر فروشندگان برای فروش مواد مخدر ناخالصی هایی به مواد استفاده می کنند که برای مصرف کنندگان بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: قیمت مواد مخدر از آن جایی در استان های مختلف افزایش یافته که ترددها محدود شده و انتقال مواد مخدر به نقاط مختلف کشور را سخت‌تر کرده است.

زاهدیان در توضیح این مطلب افزود: کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد بیشتر شده است چرا برخورد پلیس و محدودیت در ترددها سبب شده تا مواد مخدر به دست توزیع کنندگان نرسد.

وی ادامه داد: فروشندگان برای حفظ بازار خود قیمت مواد مخدر را به گونه ای نگه داشته اند تا مصرف کنندگان، مواد مخدر مورد نیاز خود را تامین کنند براین اساس از ناخالصی هایی در تولید مواد مخدر استفاده می کنند که بریا سلامت افراد بسیار خطرناک است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هشدار به مصرف کنندگان مواد مخدر گفت: در این شرایط فعلی که فروشندگان مواد مخدر در ساخت مواد مخدر از ناخالصی هایی استفاده می کنند بهتر است مصرف کنندگان در این شرایط رفتار درست را در پیش بگیرند.

زاهدیان اضافه کرد: بهترین راه این است که مصرف کنندگان مواد مخدر در شرایط فعلی به مراکز درمانی مراجعه کرده و با استفاده از درمان، اعتیاد خود را کنار گذاشته تا سلامتی خود را حفظ کنند.

بیماری کووید-۱۹ که ناشی از ویروس کرونا جدیدی است از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت. تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا