آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

اعمال محدودیت شدید ترافیکی در آستارا

محدودیت شدید ترافیکی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به محدودیت شدید ترافیکی گفت: پلیس راهور با همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی نسبت به تشدید اعمال قانون در روز طبیعت و روزهای آینده اقدام‌کرده و با خودروهایی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ محمد نمازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و کاهش تجمعات غیرضروری در روز طبیعت امسال محدودیت شدید ترافیکی در سطح شهرستان آستارا اعمال شده است.

وی پلیس را مدفاع سلامت و امنیت مردم دانست و بیان کرد: پلیس راهور با همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی نسبت به تشدید اعمال قانون در روز طبیعت و روزهای آینده اقدام‌کرده و با خودروهایی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به انتقال پارکنیگ خودروهایی که مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا را جدی نمی‌گیرند، تصریح کرد: پلیس با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تلاش است تا اجازه ندهد سلامت مردم به خاطر منافع یک عده قلیل به خطر بیفتند.

نمازی ضمن‌قدردانی از شهروندانی که نسبت به رعایت قوانین مربوط به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کرده‌اند، افزود: از شهروندان انتظار داریم با رعایت اصول و توصیه‌های بهداشتی تا ریشه‌کنی کامل ویروس کووید ۱۹ با اعضای ستاد مدیریت بحران کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران کرونا هرگونه چادر زدن و تجمع در تفرجگاه‌ها و تردد خودروهای سواری در محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی شهرستان آستارا ممنوع بوده و در صورت مشاهده یا گزارش با فرد خاطی در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

ویروس کرونا خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری هم‌چون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. تب شدید، تنگی‌نفس، درد عمومی بدن، سرفه‌های خشک، آب‌ریزش بینی و گلودرد از جمله علائم ابتلا به ویروس کرونا اعلام شده است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا