آخرین خبرهااستان هااسلایدر

سواحل و تفرجگاه‌‌های گیلان در روز ۱۳ فروردین تعطیل است

تفرجگاه‌‌های گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از تعطیلی سواحل و تفرجگاه‌‌های استان در روز ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: ۵۵۰ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمپ شد.

به گزارش تدبیرشرق ؛ سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت گفت: برابر ابلاغ ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر قطع زنجیره شیوع این ویروس، تمامی سواحل، تفرجگاه‌‌ها، مجتمع‌های تفریحی، گردشگری، بوم گردی، پلاژها و مراکز اقامتی در روز ۱۳ فروردین تعطیل هستند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به هشدارهای از قبل اعلام شده، پلیس با افراد متخلف و کسانی که بخواهند سلامت شهروندان را به خطر بیاندازند به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی همچنین از پلمپ واحد‎های صنفی متخلف در استان گیلان خبر داد و بیان داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تاکنون ۵۵۰ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمپ شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان در پایان به رعایت تعطیلی اصناف غیر ضروری اشاره کرد و اظهار داشت: برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی اصناف گیلان به جز صنوف مرتبط با مواد غذایی و مایحتاج عمومی مردم ملزم به رعایت قوانین مربوطه و تعطیلی هستند.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا