آخرین خبرهااستان هااسلایدر

پیام شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن “روز جمهوری اسلامی”

روزجمهوری اسلامی

شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم فروردین ماه، سالروز تاسیس جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش تدبیرشرق، شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم فروردین ماه، سالروز تاسیس جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد. متن پیام دکتر ناصر حاج محمدی به شرح زیر است:

به نام خدا

بدون شک در تاریخ جمهوری اسلامی یوم الله های فراوانی به دست مردم و رهبری خردمندانه انقلاب رقم خورده است اما در این بین یوم الله دوازدهم فروردین یک ویژگی بزرگ دارد و آن اینکه این روز، روزی بزرگ و ارزشمند برای همگان بوده و هست که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۵۷ با حضور کم نظیر و بی سابقه مردم، با انجام همه پرسی عظیم تاریخی کشور، نظام اسلامی بنا نهاده شد و با دمیدن روحی سرزنده و خونی تازه در کالبد جامعه فصلی مهم‌ از تاریخ این‌ مملکت آغاز گردید.

مردم رها شدن از یوغ استکبار بالاخره توانستند در روز دوازدهم فروردین نظامی را پایه گذاری کنند که حضرت امام راحل(ره) وعده آن را داده و این نظام حالا چهل و یکمین سال حیات خود را محکم و استوار سپری می کند.

به یقین دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸ و تشکیل نظام‌ جمهوری اسلامی حاصل مبارزات سخت و سالها تلاش با مشت های گره کرده، حرکت های توفنده و ایمان و اعتقاد صادقانه بوده که با نصرت و یاری خداوند بزرگ این ملت به پا خواسته پس از سالها مجاهدت ‌و ایثار در راه شکست استبداد داخلی و استکبار جهانی با شعار “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” به دست آورده است.

اینجانب به سهم خود دوازدهم فروردین ماه، “روز جمهوری اسلامی” و روز امضا شدن سند آزادی و استقلال ایران را به همگان تبریک گفته و امیدوارم همه ایرانیان با تاسی و پیروی از فرامین مقام‌ معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای “مد ظله العالی” تا دستیابی به آرمان های مقدس خود با مقاومت خستگی‌ ناپذیر و با الگو گیری از جانفشانی همه ایثارگران به برکت خون شهیدان زیر پرچم جمهوری اسلامی، همواره سرافراز و سربلند باشند.

لازم است این روز خجسته را به همگان تبریک گفته و در سال جدید که مورد هجمه خطرناک ویروس کرونا واقع شده ایم، همچون همیشه با حمایت مردمی، حماسه ای دیگر از مقاومت ملت ایران را به جهانیان نمایش دهیم.

همیشه ایام شاد و خرم باشید.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا