آخرین خبرهااجتماعی

شهردار رشت: آتش نشانان مدافعان تلاشگر سلامت شهروندان هستند

آتش نشانان

دکتر ناصر حاج محمدی در جریان بازدید از ایستگاه شماره ۱۳ آتش نشانی رشت، آتش نشانان شهر باران را مدافعان تلاشگر سلامت نامید.

به گزارش تدبیرشرق، دکتر ناصر حاج محمدی به منظور بررسی و نظارت بر کار خدمت رسانی به شهروندان شهر باران در روزهای شیوع ویروس کرونا امروز دوشنبه یازدهم فروردین ماه ۱۳۹۹ از ایستگاه شماره ۱۳ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بازدید کرد.

در جریان این بازدید شهردار رشت با فرمانده، آتش نشانان و پرسنل این ایستگاه آتش نشانی به گفت وگو پرداخت و از نزدیک خواسته ها و نیازهای آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: شهرداری رشت و شهروندان این شهر قدردان فرزندان خود در سازمان آتش نشانی هستند که به طور شبانه روزی برای سلامت، آسایش و رفاه آنها تلاش می کنند.

دکتر حاج محمدی خاطر نشان کرد: در روزهایی که بسیاری از کارمندان، کارگران و مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه های خود هستند، آتش نشانان سختکوش علاوه بر خدمات همیشگی در زمینه ضدعفونی و گندزدایی شهر نیز فعالیت می کنند و خدمات این تلاشگران مضاعف شده است.

وی کار طاقت فرسا و سنگین، دوری از خانواده و در معرض خطر ابتلای به ویروس بودن را از سختی های کار آتش نشان شهر باران دانست و گفت: شهروندان شهر باران به خوبی از خدمات رسانان بخش سلامت قدردانی و قدرشناسی می کنند.

شهردار رشت سپس دفتر یادگاری این ایستگاه آتش نشانی را به رسم یادبود امضا کرد و برای همه آتش نشان توفیق و سلامت در راه سخت خدمت به جامعه آرزو نمود.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا