آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار گیلان در برنامه زنده تلویزیونی “تیتر امشب” شبکه خبر مطرح کرد؛ مردم روز ۱۳ فروردین ماه هم در خانه بمانند / استقبال مردم از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا

13فروردین ماه

استاندار گیلان از استقبال مردم در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد و تأکید کرد که هم وطنان و هم استانی ها ، همچون روزهای گذشته، ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت را نیز در خانه بمانند.

به گزارش تدبیرشرق؛دکتر ارسلان زارع یکشنبه شب در گفت وگوی زنده تلویزیونی تیتر امشب شبکه خبر بیان داشت: همانطور که پیش بینی می شد این طرح با اقبال مردم همراه بود و طی سه روز در کشور و نیز گیلان، به خوبی اجرایی شد به گونه ای که شاهد کاهش تردد مسافران و خودروها به عنوان یکی از اهداف اولیه این طرح بودیم.

 وی ادامه داد: در گیلان طی این سه روز ، به طور میانگین بیش از  ۸۵ درصد کاهش ورودی داشتیم که آمار امروز در استان به ۸۸ درصد رسید.

 دکتر زارع کم شدن مصرف سوخت را شاخص دیگری از کاهش ترددها در گیلان ذکر و خاطرنشان کرد: طی سه روز گذشته، افزون بر ۵۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه قبل مصرف سوخت کاهش داشته است.

 وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم و نیز اصناف گفت: از افزون بر ۱۱۰ هزار واحد صنفی گیلان، تنها در سراسر استان ۴۷۶ واحد متخلف شناسایی و ناگزیر، پلمپ  شدند.

 نماینده عالی دولت در گیلان، پیش بینی کرد طی روزهای آینده این همراهی ها نیز توسط مردم ادامه داشته باشد.

 وی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، از تمامی هم وطنان و هم استانی ها خواست همچنان در منزل بمانند و مناسبت ۱۳ فروردین ماه را نیز در خانه گرامی بدارند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا