آخرین خبرهااسلایدریادداشت

یادداشت جعفرزاده ایمن آبادی به مناسبت روز جانباز: متاسفم که سیاست زدگی در کشور مقدم بر هر قصه ای است

روز جانباز

متاسفم که در این کشور سیاست زدگی از تمامی ارکان دینی و فرهنگی سبقت گرفته و مقدم بر هر قصه ای است بنظرم این برای یک کشور خسران است که بالغ بر سه دهه جانفشانی با افتخار را بر حزب و گروه ترجیح داده و به راحتی از ان بگذرد.

چهارم شعبان ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (س) در تاریخ ایران بنام روز جانباز نامگذاری شده و هر ساله در چنین روزی از جانبازان جریان تکوین انقلاب و مجروحین جنگی هشت سال دفاع مقدس قدردانی می شود در شهر و دیار و استان عزیزم گیلان نیز در چنین روزی به حقیر که کوچکترین عضو این خانواده بزرگ ایثارگری هستم نیز به انحاء مختلف ابراز محبت می شود که بنده خود را لایق این همه لطف نمی دانم، ولی آنچه که در این بین خیلی مشهود است وجود مردمانی قدردان و قدرشناس که با ابراز لطف خود امثال منی را شرمنده کرده و متاسفانه متولیان امر خود را به خواب زده و از کنار این موضوع به راحتی می گذرند. قصد ندارم به موضوع صلاحیت در انتخابات بپردازم ولی کم لطفی مسئولین امر را نمی شود به این سادگی فراموش نمود و یا از کنار ان به راحتی گذشت.

متاسفم که در این کشور سیاست زدگی از تمامی ارکان دینی و فرهنگی سبقت گرفته و مقدم بر هر قصه ای است بنظرم این برای یک کشور خسران است که بالغ بر سه دهه جانفشانی با افتخار را بر حزب و گروه ترجیح داده و به راحتی از آن بگذرد و هزاران سوال نسل جدید را بی پاسخ بگذارد! ان شاالله که خداوند که در جای حق نشسته است خود به دادرسی برسد. در پایان مراتب تقدیر خالصانه خود را نصیب همه دوستان و عزیزان و یارانی می نمایم که به طرق مختلف محبت خود را ابراز داشته و گفتند که فراموش کار نیستند و ان شاالله همیشه ایام بدین منوال خواهند بود / یا ابوالفضل العباس (س)

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی؛ جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی
چهارم شعبان مصادف با دهم فروردین سال ۱۳۹۹

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا