آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

ستاد مقابله با کرونا در ورزش: فدراسیون‌ها و باشگاه‌های طراز اول می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی فعالیت «اداری» خود را آغاز کنند

کرونا

ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد فدراسیون‌ها و باشگاه‌های طراز اول می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی فعالیت «اداری» خود را آغاز کنند. غربالگری (تب سنجی) کرونا در مبادی ورودی، گندزدایی اماکن اداری، رعایت فاصله بهداشتی کارمندان، استفاده کارکنان از ماسک و دستکش، وجود مواد ضدعفونی کننده دست و رعایت کامل نکات بهداشتی در تمام بخش‌های ادارت برای پیشگیری و مقابله با کرونا از جمله مواردی است که باید به جد مد نظر قرار گیرد.

به گزارش تدبیرشرق، ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره ۶ از فدراسیون‌های ورزشی، باشگاه‌های طراز اول، ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و به طورکلی از مجموعه ورزش کشور خواست با رعایت استانداردهای بهداشتی امور اداری را پیگیری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به بازگشایی ادارات و پیگیری امور جاری ورزش کشور، تمام فدراسیون‌های ورزشی، باشگاه‌های طراز اول، ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و بخش‌های مختلف ورزش کشور مکلفند پیگیری امور اداری را برابر رعایت دقیق نکات بهداشتی و مطابق دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام دهند.

غربالگری (تب سنجی) کرونا در مبادی ورودی، گندزدایی اماکن اداری، رعایت فاصله بهداشتی کارمندان، استفاده کارکنان از ماسک و دستکش، وجود مواد ضدعفونی کننده دست و رعایت کامل نکات بهداشتی در تمام بخش‌های ادارت برای پیشگیری و مقابله با کرونا از جمله مواردی است که باید به جد مد نظر قرار گیرد.»

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا