آخرین خبرهااستان هااسلایدر

پیام نوروزی آیت‌الله فلاحتی در آغاز سال ۱۳۹۹

سال ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک آغاز سال ۱۳۹۹ به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم ولایتمدار گیلان گفت : امیدوارم سال جدید سالی سرشار از معرفت ، برکت و رحمت الهی باشد.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه سال ۹۸ با فراز و نشیب‌های مختلفی همراه بود که در پاره ای اوقات تلخی هم به همراه داشت اما در اکثر جاها برای ملت همراه با شیرینی و همدلی بود ، افزود : حوادث گذشته درس‌هایی برای آینده است و یکی از حوادث پارسال شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین انسان‌ها یعنی دولت شقی آمریکا و آن هم به دستور مستقیم رئیس جمهور این کشور بود.

وی به شیرینی حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: این حضور میلیونی در نسل مقاومت امید ایجاد کرد ضمن اینکه موجب یاس و ناامیدی در دل قدرت‌های سلطه گر جهانی شد.
امام جمعه رشت ، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر حوادث سال ۱۳۹۸ دانست که مایه اعجاب جهانیان شد و گفت: جمعیت عظیم مردم گیلان به ویژه رشت در هوای برفی همراه با بوران در میدان شهدای ذهاب حضور پیدا کردند که مایه امید و اعجاب جهانیان شد.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن برای ناکام جلوه دادن حضور مردم در این راهپیمایی ، خاطرنشان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، مردم با حضور خود مشت محکمی به دهان قدرت‌های سلطه‌گر جهانی زدند.
وی به حضور گسترده و فعال مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: ممکن است عده‌ای در تحلیل‌های خود بگویند در سالی که گذشت نسبت به دوره قبل تر حضور مردم کمتر بود اما باید به هجمه گسترده دشمن در عرصه میدانی توجه داشته باشیم ضمن اینکه مردم در سال‌های اخیر با شرایط سخت اقتصادی مواجه شدند اما هیچ وقت انقلاب ، رهبری ، ارزش‌های انقلاب و خون شهیدان را فراموش نکردند و این حضور حقیقتا مشت دیگری بر دهان یاوه گویان جهانی بود.
امام جمعه رشت ، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را از دیگر اتفاقات سال ۱۳۹۸ برشمرد و اظهار کرد: پس از جنگ جهانی دوم آمریکایی ها سازوکارهایی در عرصه بین‌المللی برای خود ایجاد کردند که حتی هیچکس قدرت رها کردن یک گلوله به طرف نظامیان آنها را نداشت و این امر برای همه اهالی مقاومت در دنیا مایه امید و برای آمریکا مایه تحقیر شد.
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا حوادث دیگر سال ۱۳۹۸ بود ، تصریح کرد: ویروس کرونا در عین حال که مردم را آزاد داد و هنوز آزار می دهد اما حرکت خوبی که مردم خوب ما از خود نشان دادند ، ستودنی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش پزشکان و پرستان خوب و مومن با روحیه جهادی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: مقابله با ویروس کرونا موجب همدلی بین اقشار مختلف مردم شد و شاهد کمک خیران و حضور جوانان ، نوجوانان ، زنان و مردان به منظور سم‌پاشی در خیابان‌ها و توزیع اقلام بهداشتی هستیم.
/گیل نامه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا