آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

گلایه شدید شهردار لنگرود از کسبه دست فروش و درخواست مساعدت فوری از دولت

کرونا

شیوع کروناویروس در بیش از ‏یکصد کشور جهان، انتقال سریع، ناشناختگی و مرگ‌آفرین بودن این ویروس، موضوع آن را به بحرانی در جامعه جهانی تبدیل ‏کرده که عصر مدرن دست‌کم به لحاظ بحران بهداشتی تا به حال تجربه نکرده است.‏

به گزارش تدبیرشرق ,سیدمهدی شهردار لنگرود پیرو سلسله نشست های کمیته بهداشت و پیشگیری از ویروس کرونا در این شهر اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده بلافاصله تصمیم به عدم برپایی بازارهای هفتگی گرفته شد ولی متاسفانه برخی از کسبه محترم به هر دلیلی متوجه عمق داستان نمی شوند و با تعطیلی این مکان به مکان دیگری می روند و بازار خود را برای ساعتی هم که شده برپا میکنند.

رجایی تصریح کرد: امروز و از طریق رسانه شما اعلام میکنم که اگر عده ای بخواهند با جان و زندگی مردم شهر بازی کنند طبق قانون با آنها برخورد می شود.

وی افزود: بنا به توصیه پزشکان, تنها راه جلوگیری از این ویروس, قطع زنجیره آن میباشد که این کار تنها با خود قرنطینگی ممکن است.

شهردار لنگرود ادامه داد: از کسبه محترم خواهش می کنم که برای دو هفته و برای رعایت حال همشهریان خود مانند کسبه و مغازه داران عزیز, همکاری کنیم تا بتوانیم همه در سلامت و تندرستی به زندگی طبیعی خود بعد از این مدت ادامه دهیم.

در پایان رجایی از دولت خواست که حتی المقدور برای مدتی کوتاه هم که شده قسمتی از زیان وارده به این قشر زحمتکش جامعه و تمامی اقشاری ,که با همکاری خود باعث رفع این مشکل از کشورمان می شوند کمک لازم صورت گیرد؛ هرچند که شنیده ها حکایت از این تصمیم دولت دارد؛ لذا خواهشمندیم به فوریت اقدام شود تا در اقشاری که به واسطه ملاحظات فعلی کسب خود را از دست داده اند دل گرمی لازم ایجاد گردد.

/تابناک

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا