آخرین خبرها

انتخاب روستای فشتال به عنوان آزمونه روستای بدون بیکار در سیاهکل

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا اسلامی عصر چهارشنبه در جمع اعضای ستاد مرکزی حجت الاسلام روحانی در شهرستان سیاهکل افزود: امروز دولتی بر سر کار آمده که فضای امنیتی گذشته را برداشته و این، بزرگترین نعمت است.
وی با اشاره به انتخاب منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: کمیته تطبیق در سیاهکل مصوبات شورای شهر را جزء به جزء کنترل می کند و علاقمند هستیم که با شورای شهر سیاهکل نشست هایی در خصوص بازآفرینی شهری و فعالیت های زیر ساختی داشته باشیم .
فرماندار سیاهکل تصریح کرد: بودجه بازآفرینی، اعتبار خوبی است که می تواند در اختیار شهرداری و شورا قرار گیرد و اکنون حدود سه ماهی است که بحث بازآفرینی آغاز شده و برخی مدیران دستگاه ها و جمعی از مدیران میانی در این زمینه همکاری دارند که امیدواریم مشکلات ساختمان های فرسوده شهر را بتوان با این موضوع حل کرد .
به گفته اسلامی، شهر سیاهکل در گذشته مخزن ذخیره آب نداشت در حالی که چندی پیش با حضور مقام عالی اجرایی استان، کلنگ احداث آن به زمین زده شد و پیمانکار در حال انجام این پروژه است و مطالعات طرح سد دیلمان با حجم 6٫7 میلیون متر مکعب و سطح تنظیم آب 14٫5 میلیون متر مکعب به اتمام رسیده است .
وی خاطرنشان کرد: با احداث این سد 2٫45 میلیون مترمکعب برای آب شرب، 0٫6 میلیون مترمکعب آب برای کارخانه سیمان و 8٫5 میلیون متر مکعب آب نیز برای کشاورزی از این سد تامین می شود که با جدیت پیگیر ساخت آن هستیم.
اسلامی به امکانات ورزشی در شهرستان سیاهکل اشاره و اضافه کرد: تنها استخر شنای بانوان سیاهکل برای تکمیل به اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان نیاز داشت که با وجود تمام محدودیت های بودجه ای، اعتبار آن در سال مالی 95 – 96 به دلیل اهمیت تخصیص یافت و تا یک ماه دیگر این مجموعه آماده بهره برداری می شود و این حداقل حق بانوان و زنان این منطقه است.
شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: حاجی پور ** انتشاردهنده: کبیری
6029 / 2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا