آخرین خبرهااسلایدرفرهنگی و هنری

هشدار کانون کارگردانان خانه سینما به رییس صدا و سیما: چند مورد مثبت ابتلا به کرونا در بین عوامل سریال‌ها

کرونا

کانون کارگردانان سینمای ایران برای دومین‌بار خواستار تعطیلی پروژه‌های تلویزیونی شد و تاکید کرد: در صورت عدم توقف و ادامه فیلمبرداری تولیدات تلویزیونی، مسئولیت ابتلا به کرونا یا فوت هر کدام از عوامل سریال‌ها بر عهده رییس سازمان صدا و سیما و مدیران ارشد این سازمان است.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از روابط عمومی کانون کارگردانان خانه سینما، این کانون در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیما از مشاهده چند مورد مثبت ابتلا به کرونا در عوامل سریال‌ها ابراز نگرانی کرده است.

متن نامه کانون کارگردانان سینمای ایران به رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

با سلام

در خصوص مصاحبه جناب‌عالی و تاکید بر تعطیل نشدن‌ پروژه‌های تلویزیونی، متاسفانه به نظر می‌رسد اطلاعات داده‌شده به شما درباره پیشگیری‌های صورت‌گرفته در پروژه‌های تلویزیونی صحیح نیست.

بنا بر گزارش ستاد مقابله با کرونا در سینما، چند مورد مثبت ابتلا به کرونا در بین عوامل سریال‌ها و همچنین رفتارهای پرخطر نیز مشاهده شده که باعث نگرانی عموم دست‌اندرکاران سینما و تلویزیون شده است.

همچنین پخش فیلمی عجیب در فضای مجازی از پشت صحنه سریالی که جناب‌عالی از ایمنی بالای آن صحبت کردید نگرانی ما را بابت حفظ جان عوامل این‌ پروژه دوچندان کرد.

کانون کارگردانان سینمای ایران همان‌گونه که مصرانه خواستار تعطیلی پروژه های سینمایی است، از شما نیز تقاضا دارد جهت حفظ جان دست اندرکاران و عوامل سینما و تلویزیون، دستور تعطیلی هرچه سریع‌تر پروژه‌های تلویزیونی را صادر فرمایید تا مانع از پیشروی دشمن اصلی و واقعی یعنی «کرونا» شود.

بدون شک در صورت عدم توقف و ادامه فیلمبرداری تولیدات تلویزیونی، مسئولیت ابتلا به کرونا یا فوت هر کدام از عوامل این سریال‌ها بر عهده جناب‌عالی و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما است.

با احترام و آرزوی سلامتی

کانون کارگردانان سینمای ایران»

اخیرا رییس سازمان صدا و سیما در پاسخ به انتقادها برای فعالیت برنامه‌ها و سریال‌ سازی‌های این مجموعه گفته بود: ما نمی‌توانیم تولید را تعطیل کنیم چون دشمن قصد دارد تولید و تحرک در کشور تعطیل شود.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا