آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار گیلان در جلسه ویدئو کنفرانس با معاونان وزارت بهداشت عنوان داشت؛ پوشش بالغ بر ۲۸ درصدی جمعیت گیلان طی دو روز نخست اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

کرونا

استاندار گیلان گفت که پوشش خوبی در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا طی دو روز اخیر داشته ایم به گونه ای که تا زمان حاضر بالغ بر ۲۸ درصد جمعیت کل استان در این مدت پوشش داده شده اند.

به گزارش تدبیرشرق؛ دکتر ارسلان زارع شامگاه امروز (سه شنبه) در جلسه ویدئو کنفرانس با حضور معاونان وزارت بهداشت و درمان، استانداران، فرمانداران بسیج و روسای دانشگاه های علوم پزشکی قم، گیلان، مازندران و کاشان اظهار داشت:  روند اطلاع رسانی اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان طی روز جاری مطلوب تر از روزهای گذشته بود البته استفاده از ابزارها و شیوه های ارتباطی تقویت شده و صدا و سیمای مرکز استان و رسانه های جمعی نیز به صورت مستمر اقدامات خوبی انجام داده اند.

 دکتر زارع خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها پوشش خوبی در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا طی دو روز اخیر داشته ایم به گونه ای که تا زمان حاضر بالغ بر ۲۸ درصد جمعیت کل استان در این مدت پوشش داده شده است.

 به گفته استاندار گیلان؛ حدود یک هزار خانه بهداشت و حدود ۲۰۰ مرکز بهداشتی درمانی استان در وقت اداری و پس از آن ۳۹ مرکز که از این تعداد ۱۷ مرکز درمانی بصورت شبانه روزی و ۲۲ مرکز به صورت ۱۶ ساعته فعالیت می کنند.

 وی همچنین از همکاری بیش از دو هزار  و ۵۰۰ بهورز و مراقبان سلامت و بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ نفر بسیجی در جریان اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا در استان خبر داد.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: امروز در برخی شهرستان های استان پوشش و پایش اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا ، بیش از ۵۰ درصد است و امیدواریم بتوانیم طی سه روز آینده با سرعت بیشتری همه خدماتی که در سامانه مربوط به این طرح ارائه شده را بعنوان گامی موثر در پایش و غربالگری، به مرحله اجرا بگذاریم.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا