آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

توضیحات دکتر سیده مریم فلاح چای درباره علت مرگ پدر؛ عضو سابق شورای شهر لاهیجان مشکوک به ابتلا به کرونا درگذشت

سیروس فلاح چای

عضو سابق شورای شهر و عضو فعلی شورای حل اختلاف شهرستان لاهیجان که مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا بود روز گذشته در بیمارستان پارس رشت درگذشت.

سیدرضی فلاح چای عضو دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر لاهیجان، عضو فعلی شورای حل اختلاف این شهرستان و کارمند بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که پس از چهار روز بستری شدن در بیمارستان پیروز لاهیجان و پارس رشت فوت کرد.

در تماس خبرنگار ایرنا با فرزند وی که هم اکنون مدیر بیمارستان پیروز لاهیجان است، دکتر سیده مریم فلاح چای گفت: پدرم پیش از این هیچ بیماری نداشت و در سلامت کامل بسر می برد ولی حدود یک هفته پیش دچار تب و علائم سرماخوردگی و سپس مشکلات ریوی شد که با رعایت همه جوانب بهداشتی و مراقبت های فردی چند روز در منزل نگهداری شد.

وی افزود: اما با درگیر شدن ریه های او ، ابتدا در بیمارستان پیروز لاهیجان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت که با وخامت وضعیت جسمانی اش دو روز بعد به بیمارستان پارس رشت انتقال داده شد که صبح چهارشنبه در این بیمارستان فو ت کرد.

مریم فلاح چای اظهار داشت: در زمان بستری شدن وی در منزل تمام جوانب بهداشتی و موارد فردی را با وجود آنکه نمی دانستیم مبتلا به ویروس کرونا شده یا نه، رعایت کردیم و اجازه ملاقات او به کسی داده نشد و حتی فرزند دندانپزشک وی که در رشت ساکن است نیز اجازه حضور بر بالین پدر را نیافت.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه اعضای خانواده تمامی مراحل ایمنی و بهداشتی نسبت به ویروس کرونا را رعایت کرده و همه در سلامتی کامل بسر می بریم ولی از همه دوستان و آشنایان برای حضور در منزل و تسلیت حضوری عذرخواهی کرده ایم و برای حفظ سلامت شهروندان و عزیزان از هرگونه تجمع و برگزاری مراسم ترحیم نیز خودداری شده است.

مریم فلاح چای درباره شایعه مرگ پدرش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نیز گفت: از اول بخاطر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مشکوک بودن به آن با وی مانند بیماران کرونایی رفتار کردیم ولی تاکنون جواب آزمایش مشخص و اعلام نشده است که به محض مشخص شدن به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

وی از همدردی کلیه اقوام و مردم شهرستان لاهیجان در فقدان پدر شادروان فلاح چای تشکر کرد و بار دیگر از پذیرایی مردم در منزل عذرخواهی کرد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا