آخرین خبرهااستان ها

رییس شورای شهر کلاچای خبر داد: چهار هزار لیتر مواد ضدعفونی در سطح شهر کلاچای استفاده شده است

مواد ضدعفونی

مهدی محمدحسینی، رییس شورای اسلامی شهر کلاچای اظهار کرد: شهرداری کلاچای بصورت روزانه اقدام به ضدعفونی کردن سطح شهر از جمله معابر عمومی، ادارات، ایستگاه‌های تاکسی، پیاده‌روها، بانک‌ها و مراکز بهداشتی کرد.

مهدی محمدحسینی، رییس شورای اسلامی شهر کلاچای اظهار کرد: در پی انتشار ویروس کرونا بلافاصله شهردار و اعضای شورای شهر با تشکیل جلسه فوق العاده نسبت به تامین مواد ضدعفونی برنامه‌ریزی کردند.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار لیتر مواد ضدعفونی در سطح شهر کلاچای استفاده شده است، افزود: شهرداری کلاچای بصورت روزانه اقدام به ضدعفونی کردن سطح شهر از جمله معابر عمومی، ادارات، ایستگاه‌های تاکسی، پیاده‌روها، بانک‌ها و مراکز بهداشتی کرد.

محمدحسینی همچنین تصریح کرد: دستکش و ماسک بصورت روزانه در اختیار پاکبان و زحمتکشان شهرداری توزیع می‌شود و این روند همچنان ادامه دارد.

رییس شورای شهر کلاچای با اشاره به این مطلب که شهردار و کارکنان شهرداری، پاکبانان و اعضای شورای شهر کلاچای پای‌کار هستند، اظهار داشت: با نصب بنرها در سطح شهر کلاچای جهت هشدار به مردم و تعطیلی بازار هفتگی شهر کلاچای و عدم حضور مردم در شهر شهرداری، با تمام توان در جهت حل مشکلات مردم به آنان کمک و یاری می‌کنیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا