آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

سپیدرود ۲ – آرمان گهر ۱؛ پیروزی خانگی سپیدرود با چاشنی کرونا

سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت درحالی‌که از حضور هوادارانش به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محروم بود با نتیجه دو بر یک مقابل آرمان گهر سیرجان به پیروزی رسید.

به گزارش تدبیرشرق، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: سعید رحیمی مقدم

کمک‌داوران: علی‌اکبر عظیم پور، حسین گلشنی

داور چهارم: شهاب محمدی

ناظر: فرزاد معبودی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، آرین نصیری نژاد، صادق صادقی، یاسر حاتم زاده، هومن ربیع زاده، میثم کریمی، میلاد احمدی، جواد آقایی پور، محمد شادکام.

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان:

مهدی زنجانی، ایمان رازانی، محسن ایران‌نژاد، آرمان اکوان، بلال میرزاعلی، وحید نورمحمدی، جعفر برزگر، حسن شوشتری، عباس پورخسروانی، امیر محمودآبادی، اسماعیل کیانی.

سرمربی: قاسم شهبا

تیم فوتبال سپیدرود رشت هفته گذشته در حالی مقابل رایکا بابل تن به شکست سه بر دو دادند که رقیب بابلی در پنج دیدار گذشته خود از کسب پیروزی بی‌نصیب مانده بود.

شکست دور از خانه برای سرخ‌ها علاوه بر سقوط این تیم به رده هفدهم جدول هجده تیمی، تلفاتی نیز برای این تیم در پی داشته و به گفته رادنی دیدار، مسؤول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت چهار تن از بازیکنان این تیم در بازگشت به رشت خود را به درمانگاه معرفی کرده و مشکوک به ویروس کرونا هستند.

سپیدرود رشت در هفته بیست و چهارم نیز به دلیل بارش برف نتوانست مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت مسابقه دهد و با یک دیدار کمتر نسبت به سایر رقبا با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار گرفت؛ فاصله‌این تیم با منطقه سبز (آخرین تیمی که در لیگ یک باقی می‌ماند) تنها یک امتیاز است و نبرد تیم‌های قعر جدولی برای بقا داغ و داغ‌تر شده است.

سپیدرود بازی را هجومی آغاز کرده و در همان نخستین دقایق مسابقه می‌توانست به گل برسد، حرکت انتحاری محمد شادکام در آستانه ورود به محوطه جریمه سیرجانی‌ها با خطای مدافع حریف نیمه‌کاره ماند و سرخ‌ها در ادامه از ضربه ایستگاهی طرفی نبستند.

شاگردان دست‌نشان در دقیقه ۱۸ جدی‌ترین موقعیت مسابقه را در نیمه نخست خلق کردند؛ فرار آقایی پور از بین مدافعین آرمان گهر، وی را در موقعیتی تک‌به‌تک قرار داده و شوت سرکش مهاجم سپیدرود با اختلافی اندک به بیرون رفت.

آرمان گهر در دقیقه ۲۵ مسابقه می‌توانست برخلاف جریان مسابقه به گل برسد، شوت سرکش حسن شوشتری با فوق واکنش لایقی فر راهی به دروازه پیدا نکرد؛ لایقی فر پنج دقیقه بعد مجدداً در نقش ناجی ظاهرشده و شوت کیانی را به‌سختی به کرنر فرستاد تا دیدار دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

سپیدرود در نیمه دوم مزد حملات خود را گرفته و در دقیقه ۵۰ توسط جواد آقایی پور به گل رسید؛ مهاجم تندوتیز سرخ‌ها با نگاه تیزبینانه خود از فاصله‌ای دور با شوتی فنی توپ را از بالای سر دروازه‌بان آرمان گهر به گل تبدیل کرد و شادی را به سرخ‌ها ارزانی داد.

آرمان گهر که همه‌چیز را ازدست‌رفته می‌دید دست به بازی انتحاری زد ولی این سپیدرود بود که دگرباره با دابل آقایی پور در دقیقه ۶۹ به گل رسید؛ ستاره میدان امروز در دوئل سپیدرود و آرمان گهر با فراری از بین مدافعین آرمان گهر خود را به دروازه تیم میهمان نزدیک کرده و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

درحالی‌که همگان منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند آرمان گهر در دومین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم موفق شد توسط اسماعیل کیانی یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ دهد؛ دیدار دو تیم در نهایت با پیروزی دو بر یک به سود سپیدرود خاتمه یافت.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا