آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

طلب دعای حسین داداشی از مردم برای سلامتی منتخب مردم آستانه؛ مردم برای سلامتی دکتر محمدعلی رمضانی دستک دعا کنند

دکتر محمدعلی رمضانی دستک

داداشی از عموم مردم بویژه از علاقه‌مندان دکتر رمضانی خواست تا در شب با برکت اول ماه رجب برای سلامتی و شفای عاجل ایشان دعا کنند.

حسین داداشی گفت: براساس آخرین تماس و هماهنگی با تیم پزشکی و معالج آقای دکتر محمد علی رمضانی دستک، منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر، باستحضار مردم شریف که همواره نگران وضعیت ایشان بوده اند می‌رسانم متاسفانه وضعیت عمومی ایشان نسبت به دو روز گذشته مساعد نبوده اما تاکید پزشکان متخصص این است که ما همچنان امیدوار به بهبودی ایشان هستیم.

وی از عموم مردم بویژه از علاقه‌مندان دکتر رمضانی خواست تا در شب با برکت اول ماه رجب برای سلامتی و شفای عاجل ایشان دعا کنند.

داداشی گفت: خواهشمندم برای همه مریضان بویژه کسانی که مبتلا به آنفولانزای شدید شده‌اند و متاسفانه در گیلان هم شیوع پیدا کرده است بویژه برادر خوبمان دکتر رمضانی منتخب مردم این شهرستان دعا کنند.

وی افزود: از عموم شهروندان می‌خواهیم به شایعات منتشر شده در شبکه های مجازی پیرامون وضعیت حاد ایشان توجه نکرده و این اخبار را صرفاً از منابع خبری رسمی کشور دریافت کنند.

داداشی گفت: از همه عزیزان بویژه رسانه‌های دیجیتال خواهش می کنم جهت آرامش خانواده و دوستان و مردم شریف آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر از تشویق اذهان عمومی بپرهیزند تا با صبر و شکیبایی ادامه درمان انجام پذیرد.

گفتنی است محمدعلی رمضانی دستک با ۱۳۹۴۸ رأی به عنوان نماینده آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم انتخاب شده است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا