آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

یک تساوی و دو شکست حاصل کار نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول؛ تساوی ملوان بندرانزلی و شکست داماش گیلان و سپیدرود رشت

لیگ دسته اول

از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، سه تیم گیلانی داماش گیلان، ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت به مصاف حریفان خود رفتند که یک تساوی و دو شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

شکست خانگی داماش گیلان

دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس رفسنجان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با نتیجه سه بر یک به سود میهمان به پایان رسید.

ایمان صادقی، آزاد جعفرزاده، سعید باقرپسند، شهاب محرایی، معراج پورتقی، علیرضا توکلی، محمدرضا مهدوی، سیدکاظم رحمانی، میثاق جلوه(حسن رضازاده)، محمد غلامی و میلاد پورمحسن در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

گل‌های این بازی را میثاق جلوه در دقیقه ۴۲ برای داماش گیلان و محسن آذرباد، علی پورمحمد و بهروز افشار به ترتیب در دقایق ۱۳، ۳۱ و ۷۶ به ثمر رساندند.

گفتنی است دیدار دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس رفسنجان با تصمیم «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

شایان ذکر است داماش گیلان به دلیل محرومیت، مصدومیت و اعتصاب برخی بازیکنان خود و عدم همراهی در بازی امروز فقط سه بازیکن بر روی نیمکت برای تعویض داشت.

تساوی ملوان و نود در انزلی

همچنین در بازی دیگر لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم ملوان بندرانزلی و نود ارومیه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، خشایار زبرجد، مهدی هاشمی نژاد، میثم شاهمکوندزاده، مهیار زحمتکش، محمدعلی اکبرخواه، آرمین انبساطی، سیامک کوروشی، پرهام صیاد برهانی و محمدرضا نقدی پور در این بازی برای ملوان به میدان رفتند.

تیم ملوان با این امتیاز ۲۴ امتیازی شد و در جدول به جایگاه پانزدهم رسید.

شکست سپیدرود در خارج از خانه

در بازی دیگر لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکای بابل و سپیدرود رشت در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید.

میکاییل ایمن تراج، ابوالفضل قربانی، محمود خمیسی (جواد آقایی پور)، وحید سبزی، حسام یعقوبی (هومن ربیع زاده)، میثم کریمی، مهیار نوری، یاسر حاتم زاده، فرزاد محمدی، ساسان شیرمردی، محمد شادکام (بابک عبدالله زاده) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

گل‌های بازی را یاسر حاتم زاده در دقایق ۳۵ و ۴۷ برای سپیدرود و مهرداد حیدری در دقیقه ۲۰، محسن آقایی در دقیقه ۴۵ و مهرداد حیدری ذقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی برای رایکا به ثمر رساندند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا