آخرین خبرهااستان هااسلایدرسیاسی

بر اساس رصد فضای مجازی؛ ⁉در شهرستان های مختلف استان؛ کدام کاندیداها پیشتاز انتخابات هستند؟

کاندیداها

تنور انتخابات حسابی گرم شده و حساسیت ها به بالاترین سطح خود رسیده است. انتشار خبرهای ضد و نقیض از احتمال تایید صلاحیت برخی کاندیداها در حوزه انتخابیه رشت هم بر این حساسیت افزوده و به نظر می رسد با صف آرایی طرفداران کاندیداها،به زودی شاهد انتخاباتی دشمن شکن، پرشور و حساس در حوزه های انتخابیه گیلان خواهیم بود. تا این لحظه اما جریان انتخابات در شهرستان های مختلف استان به چه شکل بوده و کدام کاندیداها در این شهرستان ها پیشتاز می باشند؟⁉

آن چه در ادامه می آید بر مبنای مشاهدات عینی خبرنگاران ما و همچنین رصد فضای مجازی در خصوص میزان طرفداران و فعالیت آنان در حوزه های انتخابی مختلف تهیه و تنظیم شده است.

از حوزه انتخابیه #بندرانزلی به نظر می رسد احمد دنیامالی با اختلاف از حسن خسته بند و سایر کاندیداهای انزلی پیشی گرفته و اگر اتفاق خاصی که منجر به تغییر فضای سیاسی انزلی شود،رخ ندهد، دنیامالی به احتمال فراوان پیروز انتخابات انزلی و نماینده این شهرستان در مجلس یازدهم لقب خواهد گرفت.

از# لنگرود علی رغم تلاش فزاینده برخی افراد و رسانه ها در تخریب نماینده فعلی این شهرستان، به نظر می رسد همچنان لاهوتی پیشتاز انتخابات باشد و در اندک روزهای باقیمانده هم بتواند جایگاه خود را حفظ و تثبیت نماید.

در #رودسر هم علیرغم فعالیت فراوان نظرعلی علیزاده و حضور نام وی در لیست شانا، به نظر می رسد عباسی از وضعیت بهتری برخوردار بوده و می تواند نماینده رودسر رودسر در مجلس یازدهم لقب بگیرد.

#آستانه اشرفیه ممکن است تنها نماینده زن گیلان را راهی بهارستان نماید. در سایه عدم ثبت نام نماینده فعلی، از ریحانه احمدی به عنوان گزینه ای که شانس فراوانی جهت پیروزی در انتخابات آتی دارد، نام برده می شود.

در شهرستان #تالش اما معادلات پیچیده تر از هر جای دیگری است و حساسیت ها به اوج خود رسیده است. به نظر می رسد تئوری “هر کی بشه فقط شکری نشه” به شدت در بین دسته ای از فعالین سیاسی و فضای مجازی این شهرستان رواج پیدا کرده و علیرغم وجود برخی پیش بینی ها مبنی بر پیشتازی شکری، می بایست برای محمدیاری شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات قائل بود. البته تغییرات انتخاباتی در تالش حتی تا ساعات پایانی هم ادامه دارد تا آن جا که ممکن است سلامی به عنوان گزینه ای پرشانس بتواند از شکری و محمدیاری در آخرین لحظات پیشی بگیرد.

از #رودبار هم خبر می رسد گودرزوند چگینی در حال حاضر نسبت به سایر کاندیدها از شانس بیشتری برای حضور در بهارستان برخوردار است. البته بارش برف اخیر و مشکلاتی که برای مردم رودبار در پی آن به وجود آمد، تا اندازه ای نارضایتی را نسبت به عملکرد نماینده فعلی افزایش داد تا آن جا که این روزها از گودرزوند چگینی به عنوان پرشانس ترین کاندیدای فعلی رودبار نام برده می شود. البته فعالیت هواداران محمد میرزایی هم در حوزه فضای مجازی خوب بوده و می توان او را نزدیک ترین دنبال کننده گودرزوند چگینی محسوب کرد.

از حوزه انتخابیه #فومن و #شفت هم گفته می شود عاشوری و بهروزی فر در حالتی برابر با یکدیگر قرار دارند با این حال بسیاری معتقدند عاشوری توانایی تغییر کفه ترازوی انتخابات را در روز آخر و در پای صندوق های رای به نفع خود دارد. گفته می شود عاشوری از حمایت برخی متمولین مالی برخوردار است.

در #صومعه_سرا هم به نظر دلخوش رقیب چندان جدی در مقابل خود نمی بیند و تیم انتخاباتی قوی و تشکیلات گسترده، او را به سلامت به بهارستان خواهند رساند.

در #رشت هم شنیده های ضد و نقیض از تایید صلاحیت جعفرزاده به گوش می رسد. شنیده هایی که اگر صحت داشته باشد، مطمئنا معادلات انتخابی رشت بر هم خواهد خورد. با این حال با فرض عدم حضور جعفرزاده، می توان کوچکی نژاد، آقازاده و عظمتی را پرشانس ترین گزینه های ورود به مجلس از حوزه انتخابیه رشت دانست.

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا