آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

«لیست واحد» اصولگرایان منتفی شد / جلسه اصولگرایان برای «وحدت» شکست خورد

اصولگرایان

بر اساس اخبار منتشرشده از سوی اصولگرایان در فضای مجازی، نامزدهای جبهه پایدارای و شورای ائتلاف از ساعت ۷ صبح امروز جلسه ای برگزار کردند اما به وحدت نرسیدند.

جلسه انتخاباتی اصولگرایان برای وحدت و ارائه لیست واحد شکست خورده است.

به گزارش تدبیرشرق، بر اساس اخبار منتشرشده از سوی اصولگرایان در فضای مجازی، نامزدهای جبهه پایدارای و شورای ائتلاف از ساعت ۷ صبح امروز جلسه ای برگزار کردند اما به وحدت نرسیدند.

وحید یامین پور هم با انتشار یک فایل صوتی گفت که دیروز بنده توئیتی زدم و گفتم اگر حتی بنده در فهرست وحدت قرار نگیرم انصراف خواهم داد. الان وحدت شکست خورده و بنابراین انصراف بنده هم منتفی است و تا آخر باقی خواهم ماند و تا آخر ستاد بنده فعال خواهد بود.

همچنین امیر سیاح، کاندیدای اصولگرا که در هیچ یک از لیست ها نبوده نیز با تایید شکست اصولگرایان در ارائه لیست واحد نوشت که «تفاهم نرسیدید چون سهم تان کم بود؟ مگر فکر کردید مجلس سفره است».

به گزارش «انتخاب»، تعداد لیست های اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم دو رقمی شده است. پایداری، شانا، جهادگران، مردم، مداحان، پایان ماجرا، متخصصین، خانه ایران، آنا (مادر) و عدالتخواهان نام فهرست‌هایی است که تاکنون از سوی جریان اصولگرا منتشر شده و بازهم امکان انتشار دارد.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا