آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

از انتقاد به رقبا و امام جمعه تا انداختن مشکلات انزلی به پای دولت؛ از کاندیداتوری «خسته» نشدید آقای خسته بند؟

خسته بند

حسن خسته بند نماینده بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی  بعد از دو دوره انتخابات با رقبای جدی در صحنه روبه رو است که وضعیت این حوزه انتخابیه را دگرگون کرده است.

خسته بند از دوره چهارم مجلس در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده است و شاید سوال اول این باشد که از این همه حضور در انتخابات خسته نشده است؟ طول حضور او در انتخابات از دبیری شورای نگهبان آیت الله جنتی در سال ۷۱  نیز فراتر رفته است. در واقع او را باید پیشکسوت حضور در انتخابات معرفی کرد که کرسی نمایندگی مجلس را رها نمی کند. شاید برای کسی که بی طرف هم باشد این سوال مطرح باشد در طول این همه دوره ها آیا هیچ کس را برتر از خودش ندانسته که گاهی به نفع وی کنار رود؟
او در نطق انتخاباتی اخیر خود غیر مستقیم به امام جمعه شهرستان و کاندیدای رقیب نیز تاخته است و آن ها را به دلیل انتقاد از خود زیر سوال برده است. در جایی می گوید نمایندگی برای او فقط خدمت رسانی است و مدال افتخار ندارد. پس این همه تقلا برای انتقاد از دیگران از کجا نشات می گیرد؟
وی در میتینگ انتخابات خود افتخار کرده که از قبل نمایندگی دارا بوده و این که کسی با لباس کارگری پولدار شود انتقاد می کند. بعد هم بحث بومی و غیربومی را بین خود و امام جمعه و تهرانی و انزلی چی را بین رقیبش و خودش وسط کشیده تا از این طریق وجهه کسب کند.
او در جایی وجهه ملی رقیبش را نیز مورد تشکیک قرار می دهد. این در حالی است که خودش اولین کسی بود که زمان حضور این رقیب در هیات مدیره ملوان او را یک شخصیت ملی دانسته بود. مگر خود ایشان نگفته بود« دنیامالی یک انزلی چی متعصب است و یک شخصیت ملی است که کمک های زیادی به شهر انزلی و خیابان های این شهر نمودند و نباید فراموش کنیم که کمکهای ایشان در سالهای نه چندان دور در ماندن ملوان در لیگ برتر نیز بسیار مثمر ثمر بود.» مشخص نیست چرا حالا که رقیب او شده ایشان مشکل دار شده است؟
ظاهرا آقای خسته بند چون می داند نارضایتی ها بسیار است همه تقصیرات را می خواهد به قول خود گردن «دولت نادان» بیندازد، اما مشخص نمی کند که چطور عملکرد خود را می خواهد بدون حضور همین دولت توجیه کند؟ مگر همین آسفالت ها و برق رسانی ها و گازرسانی ها که به نام خودش ثبت کرده است را همین دولت اجرا نکرده است؟ چگونه است نقاط قوت شهرستان باید به نام ایشان ثبت شود و نقاط ضعف به نام «دولت نادان»! مگر ایشان خودش برای انتصاب بسیاری از همین مدیران اجرایی در شهرستان تلاش نکرده که حال می خواهد خود را از وضعیت اجرایی شهرستان جدا کند؟

آقای خسته بند از قدیمی های شهرستان انزلی محسوب می شود. می گوید در همین جا دنیا آمده و در همین جا خواهد مرد. مردم باید بگویند انزلی در تمام این سالها چه بوده و چه شده است. نگاه کنیم که آیا بندر دیگر اهمیت گذشته را دارد؟ ملوان روزگار خوش گذشته را طی می کند؟ شیلات چه بوده و به کجا رسیده است؟ مردم بسیاری از این شهر مهاجرت کردند. ناهنجاری های اجتماعی دامن شهر را گرفته است. این ارمغان «دوران شما» است. حال اگر می خواهید همچنان ادامه دهید باید بدانید که حس نارضایتی تا کجا رسوخ کرده ، طوری که برای ماندگاری باید امیدوار باشید که میزان نرخ مشارکت مردم در انتخابات بسیار پائین باشد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا