آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

کناره گیری یکی از کاندیداهای شاخص در رودسر و املش

کاندیدای مجلس

دکتر محمد باقر شیخی از کاندیداهای حوزه انتخابیه رودسر و املش کناره گیری خود را از ادامه کاندیداتوری انتخابات مجلس اعلام کرد.

متن بیانیه شیخی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف شهرستان های رودسر و املش
سلام علیکم
می دانید که با هدف احترام به اصل “حق مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود”، وارد کارزار انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شدم. شعار اصلی ما دسترسی به توسعه پایدار با الگوی حکمرانی شایسته و شایستگان از طریق صندوق های رای بود. اکنون که فضای قابل نقد انتخابات رودسر و املش با بحران فورس ماژور و تبعات آن عجین شده و فقر زمینه های مشارکت عادلانه را دو چندان کرده است، چاره ای جز ترک صحنه ی رقابت ندارم. بنابراین، ضمن احترام به همه صاحبان آرا و اندیشه و با اجازه همراهان دلسوز و خستگی ناپذیر، خوش فکر و آینده نگر، انصراف خود را از ادامه ی رقابت انتخاباتی اعلام می کنم.
برای تنویر افکار عمومی یادآور می شوم، در میدان رقابت فشرده، ابهام ایجاد شده در ‌‌‌وضعیت اعلام نتایج و ارسال نامه تایید صلاحیت با اتلاف وقت یک ماهه مواجه شدم. اگر به این مانع، اختلال در کلیه ابزارهای ارتباطی در فضای حقیقی و مجازی را هم اضافه کنید، همه روزنه های امید را برای ادامه فعالیت و ارتباط با مردم بسته خواهید دید. از جمله برنامه های اعلامی به همراهان ستادی ام “نه، به پوستر” بود. چرا که شعار توسعه پایدار با هدر دادن میلیون ها پوستر تبلیغاتی سازگاری زیستی ندارد. همچنین با بحران درمعیشت مردم و با سیاست اعلامی اقتصاد مقاومتی، صرف هزینه های سرسام آوربرای پوستر و تراکت های نجومی باید به وسیله روش های نوین و مقرون به صرفه جایگزین شود. راه حل ما استفاده بهینه از فضای کم هزینه مجازی بود. شما خود به عنوان بهترین شاهدان عینی می توانید قضاوت کنید که با قطعی مدام برق، اینترنت و تلفن در این ایام، اندک فرصت باقی مانده را نیز ربود.
واقعیت این است که وقتی با چهره های کنجکاو و نگاه های پرسشگر شما مردم مواجه شدم، با خود گفتم: بله حق با شماست. همین که با غیرت خود، تلاش شبانه روزی می کنید تا لقمه نانی به خانه ببرید و شرمنده خانواده نباشید، جهاد اصلی را شما می کنید. اما با بحران مدیریت اخیردیدم که در اکثر نقاط حوزه انتخابیه، چند روز است که همان مردم از حداقل های زندگی روزمره محروم مانده اند، دیگر حرفی برای گفتن ندیدم و از هر درخواست و پاسخی ابا کردم. خیلی دوست دارم که در این موقعیت حساس کنار شما مردم باشم و ضمن همدردی، با شما بودن را بر کرسی نمایندگی در مجلس ترجیح دهم. بنابراین، تا روزنه ای برای حضور در بین شما مردم عزیز هست، همواره تلاش می کنم داشته های ناچیز دانشگاهی و اجتماعی خود را برای رفع موانع توسعه و نشاط و شکوفائی اجتماعی تقدیم تان کنم.

مردم شریف را بزرگوارتر از آن می بینم که برای خواهری، برادری، دانش آموز و دانشجوئی، معلم و استادی، کارگر و کشاورزی، پدری یا مادری تعیین تکلیف کنم. شما سروران ثابت کردید که خود بهتر و بالاتر از من اهل تصمیم درست در روزهای سخت هستید. در پایان از تلاش و محبت همه خانم ها و آقایان، نخبگان و فرهیختگان گرانسنگ جامعه مان که به هرشکلی اعلام حمایت و همراهی کردند، از صمیم قلب تشکر می کنم. از زحمت های کلیه اعضای مردمی، با صفا وپرتلاش ستادم که با اشک و ناباوری شاهد کناره گیری اینجانب بودند نیز بی نهایت سپاسگزارم. خداوندا چنان کن سرانجام کار، که تو خشنود باشی و ما رستگار.
۲۵ بهمن ۹۸، فرزند شما: محمد باقر شیخی از دانشگاه تهران

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا