آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

شورای هماهنگی جبهه توسعه گیلان اعلام موجودیت کرد؛

در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

شورای هماهنگی جبهه توسعه گیلان در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

در این بیانیه آمده است : یکبار دیگر برای آزمونی دیگر در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی که حاصل صبر و استقامت و همبستگی‌های اجتماعی و حضور آگاه مردم بوده است برای حضور در انتخابی و انتخاباتی دیگر قرار گرفته‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است : نگاه به انتخابات همواره با تفسیرهای مختلفی همراه بوده است ودر مسیر اجرای آن چالش‌هایی نیز وجود داشته است اما باید بپذیریم که راه دموکراسی‌خواهی و رسیدن به آزادی‌های مشروع و توجه به توسعه کشور مسیری است که تنها از انتخابی درست و اگاهانه سرچشمه می‌گیرد.

این شورا در بیانیه خود آورده است : اگرچه در این سال‌ها با نقدهای مختلفی در ساختار مجلس و نوع نظارت‌ها بر آن روبرو بوده‌ایم و اکنون نیز رویه‌های انجام گرفته در معرفی نامزدها خود جای تفسیر و نقد دارد اما با همه اتفاق‌ها باید بتوانیم با انتخابی منطقی بر اساس حداقل‌های موجود از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

این جبهه اضافه کرد: بر این اساس ما جمعی از فعالان اجتماعی و اقتصادی معتقد به توسعه استان گیلان با در نظرگرفتن تمامی خط و خطوط سیاسی و مرزبندی‌ها و احترام به همه گرایش‌ها با توجه به شرایط کشور، کاندیداهای موجود و ضرورت توجه به منافع ملی در مسیر توسعه ایران بویژه گیلان ضمن فراخوانی عموم مردم برای شرکت در انتخابات ۲اسفند به دنبال معرفی افرادی هستیم که در کنار سلایق سیاسی خود دارای ظرفیت‌ها و توان مدیریتی، سوابق اجرایی، شناخت کافی از تهدیدات و فرصت‌های منافع ملی، کارآزمودگی و برخورداری از منش تعاملی و تفکر توسعه گرا باشند.

این گروه افزود : بزودی از جمع موجود در کاندیداهای استان گیلان افراد دارای شرایط لازم جهت انتخاب مناسب را معرفی خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا