آخرین خبرهااستان هااسلایدر

انتقاد حسنی از مدیریت بحران استان گیلان: مدیریت گیلان مدرسه پیرمردهاست/ تا آخرین نفس برای عزل مدیران فسیلی می جنگم

مدیریت بحران

دکتر حسنی ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نحوه ی مدیریت بحران برف چند روز اخیر گیلان گفت :
از بدو ورودم به عنوان خادم مردم به مجلس شورای اسلامی برای تعویض مدیران پیر گیلان تلاش کردم اما زد و بندهای پشت پرده برخی همکاران بی انصاف من نگذاشت تا این خانه تکانی مدیریتی انجام شود.

نماینده مردم رشت افزود: ضعف های مدیریتی در بحرانها عیان می شود وگرنه در شرایط عادی که همه مدیران نمره شان ، بیست است!
حسنی با اشاره به برخی ادارات کل که مدیران آن بیش از ده سال است تغییر نکرده اند گفت:
معلوم نیست این مدیران فسیلی چه خدماتی به برخی نمایندگان داده اند که از هیچ نماینده ای صدایی در نمی آید و برعکس در مواقع حساس برای حفظ این پیرمردها روزها و ساعتها در دفتر وزیر نشسته اند.
حسنی با عنوان این مطلب که مدیریت گیلان مدرسه پیرمردهاست افزود: بارها گفته ام و باز هم به مردم گیلان قول میدهم تا آخرین نفس برای عزل مدیران فسیلی می جنگم.
حسنی با اشاره به بسته شدن آزادراه قزوین رشت خطاب به مدیران مربوطه گفت:اگر می گویید تجهیزات نداشتید ، می گویم چرا در طول این همه سال مدیریت تان ساکت مانده اید و از وزیر و نمایندگان درخواست و مطالبه نکردید ، اگر می گویید غافلگیر شدیم می گویم چگونه می شود با این حجم اطلاع رسانی غافلگیر شده باشید؟
دکتر حسنی تاکید کرد: چرا استان قزوین غافلگیر نشد و تا محدوده ای که به مدیریت آن استان ربط داشت هیچ مشکلی در تردد نبود؟
وی با گله مندی شدید از مدیریت بحران استان پرسید: آیا ارسال چند خاور خاک و نمک به راه ها و جاده های اصلی کار سخت و پیچیده و غیر قابل انجامی بود؟
نماینده مردم رشت افزود: عرضه نداشتیم اصلی ترین شاهراه ارتباطی گیلان را باز نگه داریم وای به حال جاده های فرعی و روستایی!
وی در پایان ضمن تشکر از همه ی پرسنل و کارمندان زحمتکشی که در این چند روز برای خدمات رسانی تلاش کردند ، گفت : مشکل استان مشکل مدیریتی است، وگرنه در رده های میانی و پایینی، تلاش پرسنل ستودنی است ، مشکل از مدیران بی خاصیت و پیری است که به هیچ قیمتی قصد تحویل صندلی شان به نیروهای توانمند و جوان را ندارند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا