آخرین خبرهااستان هااسلایدر

دعوت استاندار گیلان از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

22بهمن

نماینده عالی دولت در گیلان از همه اقشار مردم فهیم ، آگاه و شریف استان دعوت کرد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند تا بیش از پیش؛ زمینه‌ساز استمرار عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران باشند.

به گزارش تدبیرشرق؛دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: همانگونه که مردم ایران در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن مهمترین نقش را ایفا کرده اند؛ به یقین در استمرار عزت و بزرگی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نیز همواره نقش آفرینی می کنند.

وی یکی از جلوه های باشکوه این نقش آفرینی را حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواند و افزود: در گیلان مسئولان و خدمتگزاران نیز همپای مردم نجیب و شریف استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: از همه اقشار مردم فهیم ، آگاه و شریف گیلان دعوت می‌کنم همانگونه که در همه صحنه‌های انقلاب و ایام الله، حضور موثر و باشکوهی داشته اند؛ این بار نیز که حسب ضرورت‌ و شرایط امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور آگاهانه هموطنان داریم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا بیش از پیش زمینه‌ساز استمرار عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران باشند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، فردا (سه شنبه) در استان گیلان همزمان با دیگر نقاط میهن اسلامی برگزار می شود. امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سخنران این مراسم در رشت است

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا