آخرین خبرهااستان ها

فرامرز جمشید پور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت : شهرداری رشت پس از فراز و نشیب های فراوان، موفق به آغاز عملیات پروژه های آب های سطحی و ساماندهی ورودی شهر شد.

شهرداری رشت

فرامرز جمشید پور در آیین بهره برداری و آغاز عملیات پروژه های آب های سطحی و ساماندهی ورودی جنوبی شهر حدفاصل آرامستان تا میدان‌گیل گفت شهرداری رشت پس از فراز و نشیب های فراوان، موفق به آغاز عملیات مربوط به ورودی شهر شد.

به گزارش تدبیرشرق، در این مراسم که با حضور حاجی پور رییس شورای شهر، رمضانپور رییس کمیسیون عمران، علیپور و عاقل منش دوعضو شورا، ناصر حاج محمدی شهردار، عطایی معاون امور مالی و اقتصادی و برخی از مدیران شهرداری رشت برگزار شد؛ جمشید پور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت گفت: این پروژه حدود سه سال پیش و باهزینه بیش از ۱۱ میلیارد تومان آغاز و بخش هایی از آن نیز اجرایی شد اما مشکلات و سنگ اندازی ها، حوادث جانی و ترافیکی موجب مغفول ماندن پروژه شد.

وی افزود: امروز اما شهرداری، این طرح را دوباره با روشی جدید آغاز کرده است.

جمشید پور همچنین پیرامون سایر عملیات های پروژه های مورد افتتاحیه توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است، بهره برداری از عملیات لوله گذری آب های سطحی مسیر جاده تهران، حدفاصل آرامستان تا چهار راه کانال، عملیات ساماندهی و بهسازی کانال Co۱۲ در انتهای شهرک فرهنگیان، بهره برداری از فاز یک و عمیات فاز ۲  لوله گذاری آب های سطحی از پارک سمیه به سمت بلوار رودباری، عملیات لوله گذاری آب های سطحی و ساماندهی ورودی شهر از سمت جاده تهران حدفاصل آرامستان تا میدان گیل، بهره برداری از پروژه لوله گذاری آب های سطحی در مسیرهای خیابان عرفان و فاز سه علی آباد از جمله طرح های بود که در این مراسم آغاز به کار نمود .

در پایان این آیین، رییس شورا به همراه شهردار رشت طی تماسی با مرکز خدمات عملیات پروژه، دستور آغاز عملیات اجرایی پروژه های حدفاصل میدان‌گیل تا جاده تهران را صادر کرد.

 

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا