آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

بازتاب دو رویداد؛ از تلاش های رسانه ای نماینده لاهیجان و سیاهکل برای مانور تبلیغاتی در افتتاح مجتمع طبقاتی تختی تا منع وی از سخنرانی در حضور وزیر ورزش و جوانان بازتاب دو رویداد؛ از تلاش های رسانه ای نماینده لاهیجان و سیاهکل برای مانور تبلیغاتی در افتتاح مجتمع طبقاتی تختی تا منع وی از سخنرانی در حضور وزیر ورزش و جوانان

 مجتمع طبقاتی تختی

به گزارش تدببرشرق ، صبح امروز سالن چند منظوره طبقاتی تختی شهرستان لاهیجان با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ، استاندار گیلان ، معاون عمرانی استاندار ، مدیر کل ورزش و جوانان ، نماینده لاهیجان و سیاهکل مسئولان دولتی و اعضاء شورای تامین شهرستان لاهیجان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم ، فرماندار لاهیجان ضمن خوش آمد گویی به وزیر ورزش و جوانان ، با بیان تلاش های دولت تدبیر و امید ،با وجود تنگناهای اقتصادی و کمبود بودجه در بخش عمرانی افتتاح این پروژه را از دستاورد های دولت برشمرده و از تلاش همه ی مسئولین امر در راستای افتتاح این مجموعه تقدیر و قدردانی نمود .

پس از سخنرانی فرماندار شهرستان لاهیجان ، بخشی مدیر کل ورزش و جوانان ، کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان ، استاندار گیلان از سخنرانان این مراسم بودند .
اما نکته ی جالب توجه در این مراسم ، منع ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل از سخنرانی در این مراسم بود که موجب نارضایتی وی گردید .

گفتنی است ، نماینده لاهیجان و سیاهکل ، طی مصاحبه ای از افتتاح این پروژه در ایام الله دهه فجر خبر داده بود و کانال اطلاع رسانی و رسانه های منتسب به وی با مانور های تبلیغاتی بسیار در این زمینه با توجه به قریب الوقوع بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صدد بهره مندی این نماینده مجلس از تحقق وعده ی دولت تدبیر و امید بر آمده بودند .
این در حالیست که علی رغم همه ی این ها، شاید علت عدم سخنرانی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل بعنوان مقام مسئولی که با انتشار بسیاری از مکاتبات و نامه نگاری ها به تلاش های خود و به نتیجه رساندن آن در افتتاح مجموعه طبقاتی تختی اشاره می نمود ، پاسخی از سوی دولت تدبیر و امید به این نماینده مجلس باشد ‌.

لازم به ذکر است ، شب گذشته طی اقدامی عجیب از سوی روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان ، بنر تبلیغاتی با تصویر این نماینده مجلس در کنار سالن طبقاتی در شرف افتتاح تختی قرار گرفت. که بعلت ایجاد شائبه تخلف انتخاباتی در این مورد ، بنر مذکور توسط مقامات نظارتی جمع آوری گردید .

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا