آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

فرماندار لاهیجان تاکید کرد؛ تلاش برخی در ناکارآمد نشان دادن دولت، همراهی با دشمنان ملت و نظام است

دولت

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: کسانی که امروز بدنبال ناکارآمد نشان دادن دولت هستند، دولتی که جزئی از حاکمیت و نظام اسلامی ماست، دانسته و یا نادانسته با دشمن همراهی کرده و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

اسماعیل میرغضنفری روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: امروز دولت با تمامی سختی هایی که نظام مقدس اسلامی با آن دست به گریبان است، در کنار ملت قرار دارد و همه قوا به عنوان یک حاکمیت ونظام در پی آن هستند که در میان این مشکلات راهی برای رونق و حرکت توسعه ای کشور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان با بهره گیری از تمام امکانات خود تلاش می کنند نظام ما را ناکارآمد نشان دهند و متاسفانه برخی از تریبون های داخلی با شعارهای ضد نظام و ضد انقلاب دشمن همراهی می کنند.

وی یادآورشد : برای عبور از بحران و گردنه هایی که دشمنان در مسیر ما ترسیم کرده اند، همواره توانسته ایم با حضور حداکثری و اعتقادی در نظام با موفقیت مسیر را طی و بحران ها پشت سر بگذرانیم.

وی اظهار داشت : یکی از عوامل اصلی موفقیت ما آن هم در شرایطی که کشور ما دایم با چالش های بحران های ساخته دشمنان دست به گریبان بوده در کنار هم بودن و وحدت مثال زدنی ماست که امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام بارها بر آن تاکید کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز هم باید برای برون رفت از سختی ها، وحدت آفرینی را محور عمل قرار دهیم، یادآور شد: سرمایه نظام مردمی بودن آن است و حضور مردم در کنار هم در عرصه های مختلف عامل قوام و دوام نظام ماست و باید به مردم اعتماد کنیم و اگر اعتقاد داریم که اعتماد مردم باعث بالندگی نظام خواهد بود باید اعتماد متقابل باشد و مسئولان به جای آنها تصمیم نگیرند.

فرماندار لاهیجان تاکید کرد: در این میان نامزدهای انتخابات نیز با تخریب و مخدوش کردن چهره دیگران در پی معرفی و بالا کشیدن خود نباشند، محکوم کردن یک گروه سیاسی که در زیر سقف قانون فعالیت می کند با هدف ارائه خود، هنر نیست، اگر هنری داریم باید تلاش برای خدمت به مردم باشد.

وی یادآورشد: دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی مغتنم است تا نسبت به عملکرد ۴۰ساله خود بازنگری کنیم و در این میان توجه داشته باشیم آنچه انقلاب را در مسیر خود بیمه می کند وحدت و اتحاد است و در طول تاریخ هرجا کنارهم بودیم از بحران ها و گذرگاه های خطرناک عبور کرده و برای بهبود امور اقدامات خوبی انجام داده ایم.

نماینده عالی دولت در لاهیجان گفت: دولت این افتخار را دارد که در کنار دیگر قوای کشور و ملت با تمام توان تلاش کند برغم تمامی سختی ها در کنار مردم باشد و با صبوری خدمت کند.

وی افزود: با تمام مضایقی که برای دولت و حاکمیت امروز در بودجه های عمرانی دارند در شهرستان لاهیجان ۳۸۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در قالب ۹۹طرح در دهه فجر بهره برداری می شود و علاوه بر آن ۳۰ میلیارد ریال هم توسط بخش خصوصی در این پروژه ها سرمایه گذاری شده که در مجموع ۹۲درصد اعتبارات هزینه شده از محل اعتبارات دولتی در زمینه آب، گاز، برق، راه، بوم گردی و … صرف شده که طی این ایام بهره برداری می شود.

میرغضنفری اظهار داشت: هرچه به این مردم خدمت کنیم در مقابل عظمت این مردم ناچیز است و در این خدمتگزاری و اجرای طرح ها همه ارکان نظام و قوا در کنار بوده و باید این همراهی و انسجام بیش از پیش تقویت شود.

جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان برای نخستین بار همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا