آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

شهردار صومعه سرا عزل شد

شهردار صومعه سرا

شهردار صومعه سرا توسط شورای اسلامی شهر عزل شد و میثم کیانی فرد در آیینی به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب و آغاز به کار کرد.

سخنگوی شورای شهر صومعه سرا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام برکناری شهردار گفت : در نشست شورای اسلامی شهر صومعه سرا ناصر حقیقی استیضاح و با ۴ رای موافق اعضای این شورا از سمت خود برکنار شد.

حسن ارشاد افزود : جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر صومعه سرا به منظور طرح سئوال و شنیدن دفاعیات شهردار برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه ناصر حقیقی به مدت ۲سال و سه ماه سکان شهرداری را در دست داشت تصریح کرد:اعضای شورای شهر پس از شنیدن سخنان شهردار، از پاسخهای وی قانع نشدند وپس از آن موضوع عزل شهردار را به رای گذاشتند و در نهایت ، حقیقی با ۴ رای موافق و یک رای مخالف، عزل شد.
ارشاد اضافه کرد : پس از آن تا انتخاب شهردار جدید، سرپرست برای شهرداری تعیین شد تا فعالیت شهرداری و انجام امور مردم مختل نشود.

وی گفت : اعضای شورای شهر صومعه سرا با پنج رای موافق میثم کیانی فرد را که پیش از این معاون شهردار بود به عنوان سرپرست شهرداری صومعه سرا انتخاب کردند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزارنفر جمعیت و سعت ۵۶۴کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

/توسکانیوز

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا