آخرین خبرهاسیاسی

بیانیه انتخاباتی حجت الاسلام افتخاری؛ در دوران نمایندگی خانواده‌ام را از خانه استیجاری خارج نکردم/در تداوم «راه افتخار» منتظر خبر خوب باشید

راه افتخار

افتخاری در بیانیه خود نوشت: تلاش نکردم که حتی یک باب منزل ملکی تهیه کنم که خانواده‌ام را از خانه استیجاری خارج کنم و حتی برای نزدیکان خود امتیازی قائل نشدم.

حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری، نماینده فعلی مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به رد صلاحیتش جهت شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

بیانیه حجت‌الاسلام افتخاری به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«میزان رای ملت است»
امام خمینی (ره)

حمد و ثنای خاضعانه به درگاه کبریایی خالق منان ودرود بی‌پایان به محضر منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و تسلیت ایام سوگواری بی‌بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر عزیزمان و تحیات فراوان به روح ملکوتی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز فومنات و شهید عزیز سردار سلیمانی و همرزمانش و سلامی گرم وخالصانه به مردم غیور شهرستان‌های فومن و شفت بویژه جوانان برومند و انقلابی که در پاسداری و پویایی نهادهای انقلاب و تحقق آرمان‌های شهیدان برای داشتن جامعه‌ای اسلامی، آزاد و سالم تلاش می‌نمایند.

مقام معظم رهبری فرمودند: «انتخابات یکی از میدان‌های مهم همبستگی است» و در فرمایش اخیرشان اشاره داشتند که: «مهمترین عامل اقتدار ملت ایران حضور در انتخابات است و حضور در انتخابات کشور را بیمه و دشمن را مایوس می‌کند»

بدون تردید حضور در انتخابات نشانه‌ی حیات سیاسی ملت و بیانگر مردم سالاری دینی متکی به آرای مردم می‌باشد.

دوم اسفند ماه ۹۸ برای کشورمان و برای دیارمان روزی سرنوشت ساز و تاریخی است که یقیناً شما مردم، پیروز آن خواهید بود.

جا دارد صمیمانه‌ترین مراتب حق شناسی و سپاسگزاری خود را به‌‌‌‌ تک‌تک شما مردم انقلابی و با اخلاص و فداکار شهرستان‌های فومن و شفت و روستاهای تابعه تقدیم داشته و به جهت همراهی و حمایت صادقانه و پر از مهر و محبتی که از شروع پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌های حساس از جمله انتخابات‌ داشته و یار و یاور آزادمرد نامداری چون شهید حجت‌الاسلام افتخاری و در ادامه راه آن عزیز در سختی‌ها، ناملایمات و مشکلات کنار اینجانب بوده‌اید، سر تعظیم فرود آورم.

مردم عزیز:

در ایام بررسی صلاحیت‌ها مشکلاتی که در جریان آن هستید بوجود آمده است، برای بنده حقیر هم به مانند قاطبه مردم قدرشناس فومن و شفت غیرقابل باور و غیر منتظره بود. اکنون که در مرحله رسیدگی نهایی صلاحیت‌ها هستیم بنده با باور عمیق به انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه و اعتقاد به ارزشمند بودن خدمت به مردم و با توجه به درخواست‌های یاران، دوستان و دلسوزان و به احترام شما مردمان غیور بویژه جوانان دلیر، رسیدگی مجدد به صلاحیت خود را از شورای محترم نگهبان درخواست نموده و پیگیر رفع این مشکل هستم.

در مقطع حساس کنونی ضمن تقاضای حفظ آرامش و احترام به همه گروه‌های سیاسی فعال در منطقه، نکاتی را خدمت شما مردم بزرگوار و ارجمند از جمله جوانان پرشور انقلابی، با غیرت و همیشه همراه، معروض می‌دارم:

۱- اینجانب در بدو ورود به مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۴ با خدای خود عهد کردم پیرو خط شهیدان علی‌الخصوص پدر شهیدم باشم و در کسوت روحانیت با رعایت و حفظ اصول و زی‌طلبگی با تمام توان خود و با یاری شما، به حل مشکلات کشور و حوزه انتخابیه بپردازم، در این چهار سال هیچ‌گاه از این مشی دور نشدم، آنچه امروز از لحاظ امکانات و دارائی شخصی در اختیار دارم به مراتب کمتر از زمان شروع دوره وکالتم در مجلس شورای اسلامی می‌باشد. تلاش نکردم که حتی یک باب منزل ملکی تهیه کنم که خانواده‌ام را از خانه استیجاری خارج کنم و حتی برای نزدیکان خود امتیازی قائل نشدم.

البته خدا را هزاران بار شاکر و سپاسگزارم که به یاری حق، از این نظر شرمنده مردم نشدم و همه شما مرا و خانواده‌ام را می‌شناسید که همیشه عشقی بی‌پایان به مردم دیار زیبای‌مان فومن و شفت داشته و خواهیم داشت.

۲- بررسی صلاحیت‌ها حقی است که بررسی دقیق آن به نفع عدالت خواهد بود، کما اینکه در دوره قبل هم وقتی بررسی مجدد صورت گرفت، مسوولین صدق ادعای این حقیر را تایید نمودند و اینبار هم با شناختی که از مسوولین ذی‌ربط دارم نتیجه موجب رضای خدا و شما مردم خواهد شد.

اکنون که در مرحله بررسی نهایی صلاحیت‌ها قرار داریم درخواست اینجانب از همه طرفداران و دوستان اینست که ضمن رعایت اخلاق و احترام به همه و با صبر و آرامش منتظر نتیجه از سوی شورای محترم نگهبان بوده و اعتقادم این است همه مشکلات با عقلانیت، صبر و ایستادگی حل خواهد شد و برای مسیری که منتهی به خدمت مردم عزیز است، شکستی وجود نخواهد داشت.

۳- اعتقاد راسخ دارم مردم عزیز ما خادمان خود را بدرستی می‌شناسند و یقین دارم از خادم واقعی خود قاطعانه حمایت خواهند نمود و تا آخرین لحظه منتظر می‌مانند، چرا که این راه را با هم آغاز کردیم و انشالله باهم یک بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در دیارمان رقم خواهیم زد.

در پایان یادآور می‌شوم که این پست‌ها و سمت‌ها و موقعیت‌ها، فرصتی است برای خدمت به مردم و همه موقتی‌اند، و آنچه باقی می‌ماند کارهای نیک و ارزشمند و خدمت بی‌منت به مردم، به مردمی که قدرشناس، اصیل، باوفا و همراه هستند.

خدمت به مردمی که در دل خود عالمانی چون آیت‌الله‌العظمی بهجت و آیت‌الله‌ اریب دارد.

خدمت به مردمی که خاک سرزمینش بوی عطر شهیدان مخلص و پاک می‌دهد.

خدمت به مردمی که سرزمینش به غایت زیبا، مستعد توسعه و پیشرفت است.

خدمت به مردمی که تاریخ و فرهنگش پر از سلحشوری و مردانگی و غیرت است.

خدمت به مردمی که ادیبان، پهلوانان و هنرمندان و جوانان انقلابی، با اراده، مصمم و استوار دارد، جوانانی در اوج معرفت، غیرت و شرف که تا انتهای راه با وحدت، همدلی و انسجام ایستادگی می‌کنند و ما با این سرمایه عظیم و گرانسنگ از هر کسی دلخور و از هر چیزی که دلتنگ باشیم، از زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی بیرون نخواهیم رفت و به جز عزت و اقتدار ایران عزیز در سایه اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین و پایبندی به قانون
نمی‌اندیشیم.

در تداوم “راه افتخار” منتظر خبرهای خوب و خوشی باشید. ان‌شاءلله

والسلام علیکم و رحمه‌الله برکاته

فرزند کوچک مردمان مهربان و غیور شهرستان‌های فومن و شفت
محمدمهدی افتخاری

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا