آخرین خبرهااجتماعی

وقتی خبری از گیلان منتشر نمی شود؛ جهاد دانشگاهی گیلان در خواب زمستانی!

جهاد دانشگاهی

در حالی که دی ماه سال جاری رو به پایان است پیگیری اخبار در بعضی سازمان ها و ادارات و دانشگاه های کشور نشان می دهد که نوعی رکود فزاینده در آن ها حاکم است. دانشگاه جهاد دانشگاهی گیلان نیز نمونه ای از همین سازمان ها است که بررسی پرتال آن نشان می دهد در طول یک ماه گذشته آن ها فعالیت خاص چندانی از خود نشان ندادند.

مهم ترین خبر ماه دی این سازمان مربوط می شود به برگزاری« آزمون مکاتبه ای غیرحضوری دهیاران در گیلان» که که جزوء وظایف این دانشگاه محسوب می شود. آخرین خبری که از رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان منتشر شده به دیدار وی با مدیر کل هلال احمر استان در روز اول دی ماه برمی گردد.

نگاهی به پرتال روابط عمومی جهاد دانشگاهی کشور نشان می دهد که اخبار گیلان جایگاه چندانی در سطح کشور ندارد. طوری که در چند روز گذشته طرح های پژوهشی، رونمایی کتاب، کارگاه های اموزشی، مسابقات ملی و دوره های مختلف در سطح استان ها برگزار شده است که از استان گیلان خبری منتشر نشده است. مساله ای که نشان می دهد ظاهرا جهاد دانشگاهی گیلان همزمان با اتفاقات اخیری که در کشور افتاده در وضعیت رکود و خواب زمستانی قرار دارد و قرار نیست امیدی از فعالیت و کارامدی را نشان دهد. اتفاقی که شاید باید مدیران ارشد استانی و همچنین مسئولان جهاد دانشگاهی در کشور به آن توجه کنند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا