آخرین خبرهااسلایدر

جلسه شورای اجرایی حزب جمهوریت در گیلان مهدی کارگر: مشارکت حداکثری مردم نیازمند حضور کاندیداهای همه جریانات است/ مهدی روحی: انتظار استعفای مقصرین سانحه هواپیمای اوکراین را داشتیم/ بهنیا ثابت رفتار: سردار سلیمانی تمام جامعه را خانواده خود می دانست؛ سخنان آن مجری نشان از آگاهی کم دارد

حزب جمهوریت

جلسه شورای اجرایی حزب جمهوریت ایران اسلامی، منطقه گیلان، عصر دیروز برگزار شد.

 

مهدی کارگر: مشارکت حداکثری مردم نیازمند حضور کاندیداهای همه جریانات است

در ابتدای این جلسه مهدی کارگر دبیر حزب جمهوریت در گیلان با اشاره به حوادث اخیر، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: در کشور به شدت نیاز به چهره هایی با چنین ویژگی هایی داریم و از شنیدن خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی متاثر شدیم.

وی در ادامه با اشاره به حادثه کرمان و جان باختن جمعی از هموطنانمان گفت: این حادثه نشان از ضعف مدیریتی داشت و از ساعت ها قبل پیش بینی می شد که احتمال بروز حادثه ای تلخ وجود دارد اما به نگرانی ها توجه خاصی نشد. در بحث سیستان و بلوچستان و سیل اخیر نیز رسیدگی به مشکلات سیل زدگان نیز از سوی برخی مسئولین به کندی صورت می گیرد.

مهدی کارگر ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه سقوط هواپیما و همچنین واژگونی اتوبوس، اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم و تصادفات جاده ای نیز کاهش یابد.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت کلمه، افزود: اگر انسجام و وحدت وجود نداشته باشد نمی توان مشکلات را رفع کرد و با وجود پیشرفت در برخی حوزه ها، در برخی مسائل دیگر دچار مشکلاتی خواهیم بود که نیاز است بستری فراهم شود تا همه ایرانیان در کنار هم برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

دبیر حزب جمهوریت منطقه گیلان در خصوص مساله انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در استان گیلان از بسیاری عزیزان خواستیم که پا به عرصه انتخابات بگذارند اما با عدم احراز و یا رد صلاحیت فرصت خدمت را از دست دادند و امیدوارم آن مواردی که بابت گزارشات جزیی خارج از مراجع چهارگانه بوده و بدون ارائه مستندات کافی تردید ایجاد کرده است با نظر شورای نگهبان به عرصه بازگردند.

مهدی کارگر با بیان اینکه ما همواره مردم را دعوت به حضور گسترده در انتخابات می کنیم تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم نیازمند حضور کاندیداهای همه جریانات است. 

مهدی روحی: انتظار استعفای مقصرین سانحه هواپیمای اوکراین را داشتیم

مهدی روحی نیز با اشاره به حوادث اخیر و تسلیت به دلیل شهادت حاج قاسم سلیمانی، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

مسئول کمیته سیاسی حزب جمهوریت ایران اسلامی منطقه گیلان، در ادامه به حوادث اخیر و سقوط هواپیمای پرواز ایران-اوکراین پرداخت و ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان تصریح کرد: انتظار می رود عواملی که در سانحه هواپیما مقصر بوده اند به مردم معرفی شوند و مورد بازخواست قرار گیرند.

وی افزود: هرچند که انتظار می رفت بعد از گذشت یک هفته برخی افرادی که مسئولیت مستقیم این اتفاق را بر عهده داشته اند استعفا بدهند اما ظاهرا هیچکس حاضر به استعفا نشده است. با این وجود مردم انتظار پیگیری ویژه در این زمینه دارند و امیدواریم دستگاه قضا با جدیت این موضوع را رسیدگی نماید که تا کنون نیز اینچنین اعلام شده است.

بهنیا ثابت رفتار: سردار سلیمانی تمام جامعه را خانواده خود می دانست؛ سخنان آن مجری نشان از آگاهی کم دارد

بهنیا ثابت رفتار مسئول کمیته روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی منطقه گیلان شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و این حادثه تروریستی را محکوم کرد و در بخش دیگری از سخنان خود به خانواده های سایر حوادث تلخ اخیر نیز تسلیت گفت.

وی در ادامه با اشاره به سخنان یکی از مجریان تلویزیونی اظهارداشت: چنین سخنانی نشان از آگاهی کم برخی افراد دارد. بد نیست یادآوری کنم که سردار سلیمانی جامعه را خانواده خود می دانست و در خصوص ارتباط با مردم معتقد بود اینها همه مردم ما هستند. حال چطور فردی از تریبون صدا و سیما پیشنهاد خروج از کشور را برای برخی از هموطنان که طور دیگری در خصوص رفاه فکر می کنند اعلام می کند جای سوال است.

بهنیا ثابت رفتار تاکید کرد: جامعه ایرانی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد و انتظار می رود با برخی اتفاقات و سخنان، شاهد دلسردی مردم نباشیم.

آرمین مقدم مسئول تشکیلات حزب نیز ضمن تاکید بر ضرورت تقویت فعالیت های حزبی، از راه اندازی کمیته تشکیلات حزب جمهوریت ایران اسلامی در تمامی شهرستان های گیلان در آینده ای نزدیک خبر داد. محمدرضا بیوکی و خانم پورمقدم نیز از دیگر اعضای شورای اجرایی حاضر در جلسه بودند.

/حرف تازه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا