آخرین خبرهااستان ها

استاندار گیلان: مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از رونق تولید است

تولید

استاندار گیلان یکی از مهمترین اهداف و دستاوردهای مبارزه با قاچاق کالا را تقویت پایه های اقتصاد ملی عنوان کرد و گفت: این امر ضمن امیدبخشی به آحاد جامعه، به یقین در راستای حمایت از رونق تولید موثر است.

به گزارش تدبیرشرق؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ، از ارائه گزارش دستگاه ها و نقش آفرینی موثر در مبارزه با قاچاق کالا قدردانی و بیان کرد: به یقین، توفیقات حاصله به سبب همکاری های بین بخشی بوده است.

وی به بررسی به روز پرونده ها از سوی تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: با ارسال پرونده ها قطعاً برخوردهای قاطع که مورد انتظار است، صورت می گیرد.

دکتر زارع یکی از مهمترین اهداف و دستاوردهای مبارزه با قاچاق را تقویت پایه های اقتصاد ملی عنوان و خاطرنشان کرد: این امر ضمن امیدبخشی به آحاد جامعه، به یقین در راستای حمایت از رونق تولید موثر است.

استاندار گیلان به شعار رونق تولید امسال در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم از همه مولفه های تاثیرگذار بهره ببریم.

وی بر ضرورت اهتمام ویژه به ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی تاکید و تصریح کرد:  مولفه توجه به ارتقاء کیفی محصولات، گامی در جهت راهبرد اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری محسوب می‌شود.

دکتر زارع اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با برنامه هایی از طریق وزارتخانه‌های صمت، جهادکشاورزی و کشور، به کیفیت بخشی تولیدات نگاه ویژه و جدی دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه فعالان اقتصادی و بازرگانان باتوجه به دغدغه‌های مختلف باید نقش خود را ایفا کنند، گفت: در راستای اجرای طرح پایش انبارها و مراکز نگهداری کالا براساس ماده ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، تاکنون هفت هزار و ۵۰۹ مورد ثبت شده و در این خصوص جزو برترین ها هستیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت امکانات سخت افزاری و تجهیزات در راستای مبارزه با قاچاق کالا افزود: در این مسیر ضمن بهره‌گیری از بسترهای آموزشی به ویژه کارکنان دولت و نهادهای عمومی، نباید از همراهی موثر مردم غافل شویم.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا