آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

شورای نگهبان اولین طرح سه‌فوریتی تاریخ مجلس را تصویب کردند /چرا اعضای شورا طرح «انتقام سخت» را در صحن مجلس بررسی و تصویب کردند؟

انتقام سختشورای نگهبان طرح سه‌ فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران را تائید کرد.

اعضای شورای نگهبان که صبح امروز(سه شنبه) به منظور بررسی طرح سه‌ فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به مجلس شورای اسلامی آمده بودند، پس از بررسی این طرح را تائید کردند.

بر اساس اصل نود و هفتم و ماده ۸ آیین نامه داخلی مجلس، طرح‌های سه فوریتی باید با حضور اعضای شورای نگهبان در مجلس بررسی و تصویب شود.

بر اساس مصوبه امروز مجلس، عبارت کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،  قبل از عبارت فرماندهان ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اضافه می شود.

کدخدایی: شورای نگهبان اولین طرح سه فوریتی تاریخ مجلس انقلاب اسلامی را به تصویب رساند

عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان که به همراه حضرت آیت‌الله جنتی دبیر این شورا در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۷ دی ۹۸) مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بود از نمایندگان محترم مجلس و هیأت رئیسه و رئیس مجلس تشکر می‌کنم که در کمترین فرصت اقدام مثبتی را مبنی بر تصویب طرح سه فوریتی انتقام سخت انجام دادند.

بنا به گزارش فارس وی افزود: با عنایت به حضور اعضای محترم شورای نگهبان در جلسه تصویب طرح سه فوریتی طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی ایالات متحده آمریکا، این اصلاحیه در قالب طرح به تصویب رسید.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: اعضای شورای نگهبان این طرح را در مجلس بحث و بررسی کردند و آن را به تائید رساندند.

کدخدایی گفت: طرح مذکور اولین طرح سه فوریتی در طول دوران مجلس و پس از انقلاب اسلامی ایران است.

وی  گفت:‌نظر اعضای شورای نگهبان پس از بحث و بررسی پیرامون این مصوبه است لذا این مصوبه به تائید شورای نگهبان رسید.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا