دسته‌بندی نشده

فاطمه شیرزاد خبر داد: نام‌گذاری بلواری در رشت به نام شهید قاسم سلیمانی

شهید قاسم سلیمانی

  1. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت از نام‌گذاری یکی از بلوارهای سطح رشت به نام سردار ملی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

 به گزارش تدبیر شرق, به نقل از فارس، فاطمه شیرزاد با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی یکی از بزرگ‌ترین نمادهای مقاومت ملت ایران و مسلمانان جهان است که به آرزوی دیرینه‌اش فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی با تأکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتقامی سخت برای دشمنان درراه است، افزود: باید یاد و خاطره سردار ملی مقاومت شهید قاسم سلیمانی را زنده نگه‌داریم و دلاوری‌هایش را نسل به نسل به فرزندان ایران اسلامی منتقل کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با بیان اینکه سردار سلیمانی‌ها در ایران بی‌شمارند، گفت: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت در نظر دارد به‌منظور ارج نهادن به سال‌ها رشادت و ایثار سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی یکی از بلوارهای رشت را به نام مبارک این شهید گران‌قدر مزین کند.

شیرزاد با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی بدانند که خون سردار شهید قاسم سلیمانی برایشان بسیار هزینه به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: از زمان اعلام خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی مردم شریف و ولایتمدار رشت در سوگ این فرزند رشید ایران اسلامی اشک ماتم ریخته و در غم و اندوه به سر می‌برند و به‌طور یقین انتقام از مرتکبین این جنایت، التیامی برای قلب و روح داغدار مردم است.

وی با بیان بر اینکه سردیس سردار ملی مقاومت باید مزین بخش فضای شهر شهیدپرور رشت باشد، گفت: به حول الهی قصد داریم تا سردیس سردار شهید قاسم سلیمانی به همراه سردیس شهدای مدافع حرم رشت در این شهر ساخته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت غنی و پرافتخار است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های مناسب باید نسبت به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم و گسترش این فرهنگ تضمین‌کننده اقتدار و امنیت هر کشوری است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا