آخرین خبرهااجتماعی

طی احکام جداگانه ای؛ مشاورین جدید سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند

منطقه آزاد انزلی

به گزارش تدبیرشرق، دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در احکام جداگانه ای مشاوران امور پارلمانی، امور عمرانی، توسعه آموزش و تحقیقات، امور صنعتی و استاندارد و امور امنیتی خود را منصوب نمود.

براین اساس سرهنگ عباس بایرامی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور امنیتی منصوب شد ، در حکم وی شناسایی و احصاء موضوعات امنیتی منطقه، ارائه راهکارهای علمی و اجرایی در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان به منظور برقرار امنیت و آرامش شهروندان، شناسایی تهدیدها و تبدیل آن به فرصت از جمله مهمترین وظایف محوله عنوان شده است.

از سوی دیگر دکتر علاءالدین محمدی میخوش، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در امور پارلمانی منصوب شد ، در بخشی از حکم صادره، برنامه ریزی به منظور توسعه و تعمیق روابط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برقراری تعامل با نمایندگان حوزه انتخابی استان به عنوان مهمترین محورهای فعالیت وی ابلاغ شده است.

دکتر روزبهان، مهندس علیرضا نیک کار را مشاور امور صنعتی و استاندارد خود منصوب نمود. در حکم صادره، برنامه ریزی به منظور انجام مطالعات در زمینه راهکارهای توسعه صنعت در منطقه، شناسایی موانع و محدودیت ها، مشاوره به صاحبان صنایع و سرمایه گذاران و ارائه راهکار به منظور استقرار فناوری های پیشرفته از جمله مهمترین وظایف محوله عنوان شده است.

مهندس رضا کهالی نیز از سوی مدیرعامل سازمان به عنوان مشاور در امور عمرانی منصوب شد. در بخشی از حکم صادر شده، انجام مطالعات به منظور به کارگیری روشهای نویق جهت ارتقاء کیفیت ساخت و ساز، کنترل پروژه های عمرانی و زیرساختی، ارائه راهکارهای علمی و اجرایی در حوزه شهرسازی و معماری منطقه از جمله مهمترین وظایف محوله اعلام شده است.

هم چنین آقای دکتر رامین نقدی بعنوان مشاور مدیرعامل در امور توسعه آموزش و تحقیقات، منصوب شد؛ که براساس آن برنامه ریزی به منظور توسعه آموزش و تحقیقات، تدوین سند چشم انداز علمی سازمان به منظور تحقق اهداف و مأموریت های اصلی، برنامه ریزی به منظور ایجاد وتوسعه زیرساخت های آموزشی، علمی و پژوهشی از جمله مهمترین وظایفه محوله ابلاغ شده است.

گفتنی است رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان طی نامه ای جداگانه ای از تلاش های مشاوران پیشین سازمان آقایان رضا علی علیپور، محمود عابد، علی رحمتی پور و جواد خضر ابراهیمی، قدردانی به عمل آورد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا