آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

فتح‌الله‌زاده: هیأت مدیره کماکان دوست دارد استراماچونی برگردد

استراماچونی

علی فتح الله زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد این تیم هم‌چنان علاقه‌مند به حضور استراماچونی است و در صورت عدم حضور این مربی، به سراغ یک گزینه ایرانی خواهند رفت.

 علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سه اظهار داشت:‌ من به خاطر مشکلاتی که بود از جمع هیأت مدیره جدا شدم.

وی در مورد اینکه اما با این استعفا مخالفت شده است، گفت: فعلاً این وضع ادامه دارد تا به جمع‌بندی نهایی برسیم و اگر استراماچونی به ایران نیامد یک مربی ایرانی جانشین او شود که یکی از گزینه‌های ما فرهاد مجیدی بود اما این مربی امروز اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. بنابراین گزینه‌های دیگر را مدنظر قرار خواهیم داد تا اگر استراماچونی نیامد یک مربی ایرانی هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا هنوز به بازگشت استرا امیدوار هستید، تاکید کرد: هیأت مدیره تمام تلاشش را کماکان انجام می‌دهد و دوست دارم که استرا ماچونی برگردد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا او برگردد و پیغام‌ها و پسغام‌ها را رصد می‌کنیم اما از طرفی دیگر اگر تا ۳-۴ روز آینده فهرست تیم را آماده نکنیم و به FAC ندهیم از آسیا حذف می‌شویم. از سوی دیگر در فصل نقل و انتقالات هستیم و باید زودتر فهرست تیم را تکمیل کنیم. فرصت کم است و تصمیم‌گیری در این شرایط سخت شده است. امیدوارم کار به سمتی پیش برود که مورد خواست هواداران باشد.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه با فرهاد مجیدی برای سرمربیگری صحبت شده بود یا فقط یک گزینه بود، اظهار داشت: من تا ۳-۴ روز قبل می‌دانم با چند گزینه از جمله فرهاد مجیدی صحبت شده است.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا