آخرین خبرهااجتماعی

با پیشنهاد بهراد ذاکری؛ اهدا یک واحد مسکونی در مسکن مهر رشت به پاکبان پاکدست

پاکبان پاکدست

پاکبان پاکدست شهرداری رشت شامگاه چهارشنبه از سوی اعضای شورای اسلامی این کلانشهر تجلیل شد.

علی انصافی پاکبان پاکدست شهرداری رشت تابستان امسال مبلغ یک میلیارد تومان را در حین انجام وظیفه در محل پیچ سعدی رشت پیدا و به صاحب آن برگرداند، این پاکبان شامگاه چهارشنبه از سوی اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در مراسم تجلیل از این پاکبان گفت: «انصاف» پاکبان پاکدست رشت با همه مشکلات مالی خود، مبلغ یک میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند.

اسماعیل حاجی پور با بیان این که کار این پاکبان بسیار ارزشمند است، افزود : باید قدردان نیروهای پاکدست باشیم.

بهراد ذاکری رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر رشت هم گفت: آدم هایی مانند «انصافی» کم هستند، باید برای کارشان ارزش قائل شویم.

وی پیشنهاد داد تا واحدی در مسکن مهر رشت به این پاکبان پاکدست اهدا شود.

فرهام زاهد نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در آیین قدردانی از این پاکبان گفت: با پیشنهاد ذاکری موافقم و به جرات می گویم اگر این پول را پیدا می کردم، معلوم نبود که این کار ارزشمند را انجام می دادم.

علی انصافی پاکبان پاکدست شهرداری رشت نیز با اشاره به مشکلات مالی خود بیان داشت: دو فرزند دارم با این مبلغ می توانستم یک عمر زندگی راحت داشته باشیم اما با برگرداندن پول به صاحبش بسیار خوشحال هستم.

وی پرداخت به موقع حقوق اش مطالبه کرد وافزود : از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت می خواهم تا در حد توانشان برای تغییر وضعیت شغلی ام کاری انجام دهند.

در این جلسه با پیشنهاد ۱۱ عضو شورای اسلامی رشت و با قید دو فوریت به پاس تلاش ارزنده، فداکاری و از خودگذشتگی این پاکبان با توجه به نیازش، اهدا یک واحد مسکونی در مسکن مهر به او، به رای گذاشته و مصوب شد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا