آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

عضویت ۲ بانوی گیلانی در شورای فنی وودبال فدراسیون گلف

وودبال

رئیس هیات گلف گیلان از عضویت دو بانوی ورزشکار استان در شورای فنی وودبال فدراسیون گلف درآمدند.

سارا نوروزی روز سه شنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون گلف ، شش نفر به عنوان کمیته شورای فنی وودبال کشور انتخاب شدند که از این تعداد، دو عضو از گیلان هستند.

وی که خود یکی از اعضای کمیته شورای فنی وودبال می باشد ، ادامه داد: مریم اکبرزاده نیز از استان گیلان به عضویت کمیته شورای فنی وودبال فدراسیون گلف کشور درآمده تا دو نماینده از گیلان در این شورای فنی حضور یابند.

وی ادامه داد: با تشکیل شورای فنی و سایر اعضای رشته وودبال ، تیمهای ملی بانوان و آقایان این رشته نیز برای حضور در مسابقات ساحلی آسیا انتخاب شدند و اردوهای آمادگی آنان نیز برپا خواهد شد تا تیم وودبال در هر دو بخش آقایان و بانوان با قدرت در این رقابت ها حضور یایند.

رئیس هیات گلف گیلان در ادامه از برپایی اردوی آمادگی تیم ملی وودبال در این استان خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده قرار است  یک مرحله از اردوی َآمادگی وودبال به میزبانی استان گیلان برپا شود.

سارا نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه با هماهنگی های انجام شده و طبق اعلام فدراسیون گلف، اردوی آمادگی تیم ملی وودبال در هفته اول اسفند سال جاری در استان گیلان برگزار خواهد شد و امیدواریم  این اردو در سطح فنی بالایی برگزار شود.

وودبال که در ایران زیر نظر فدراسیون گلف فعالیت داد، ترکیبی از رشته های گلف و چوگان است که تمام ابزار و وسایل آن از چوب تهیه شده و در عین سادگی قوانین و بازی آن، از قابلیت دسترسی بالایی برای همه افراد جامعه برخوردار است.

رشته وودبال فدراسیون جهانی و آسیایی دارد که مقر آن در تایوان و مالزی است و  علاوه بر عضویت کشورهای آسیایی ، چندین کشور نیز از اروپا، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و آفریقا نیز در آن عضویت دارند.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا