آخرین خبرهااجتماعی

باحکم مسعود شفیعی رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب عتدال و توسعه؛ رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان گیلان منصوب شد

مسعود شفیعی

با حکم مسعود شفیعی رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه «رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان گیلان» منصوب شد.

«رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان گیلان» منصوب شد.

در متن حکم مسعود شفیعی رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه آمده است:

جناب آقای طاهر کرم دوست
در اجرای ماده ۲۰ آئین نامه تشکیل و فعالیت سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه، (موضوع تعیین رؤسای شاخه های استان و شهرستان)، با عنایت به حسن سابقه جنابعالی و با توجه به اعلام نظر دبیر محترم استان، شما را به عنوان «رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان گیلان» منصوب می کنم.
با عنایت به مأموریت های خطیر سازمان جوانان و دانشجویان در استان گیلان، لازم است همه اعضا و هواداران سازمان در آن استان، نهایت همکاری را با شما داشته باشند امید است با تلاش و پیگیری مستمر، حداکثر طی یک ماه، اقدامات لازم را برای معرفی ارکان شاخه استان، رؤسای شاخه های شهرستانها و تدوین برنامه های حوزه جوانان و دانشجویان حزب در آن استان، به انجام رسانده و با برگزاری جلسات منظم هیئت رئیسه استان (حداقل دو جلسه در هر ماه)، فعالیت های موثری را در قالب اجرای همایش ها و رویدادهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، تحقق بخشید. حتما گزارش فعالیت های خود را به صورت مستمر برای معاونت امور استان های سازمان جوانان و دانشجویان ارسال نمایید.
ارتباط و همکاری نزدیک با همه معاونت ها و کمیته های سازمان به منظور انجام هماهنگ فعالیت ها در حوزه های مختلف همواره مورد انتظار است توفیق روزافزون شما را در رسیدن به اهداف متعالی حزب اعتدال و توسعه و نظام جمهوری اسلامی ایران، از درگاه الهی مسألت می نمایم. این حکم تا تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۰ اعتبار دارد.

مسعود شفیعیمسعود شفیعی

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا