آخرین خبرهااجتماعی

فرماندار لاهیجان در همایش پژوهش در دانشگاه آزاد گفت : محیط دانشگاه باید محیط مطالبه گری و پژوهش محوری باشد

پژوهش

به گزارش تدبیرشرق ، اسماعیل میر غضنفری فرماندار لاهیجان درهمایش هفته پژوهش در دانشگاه آزاد ضمن تشکر از همه کسانیکه تلاش می کنند تا بیاموزیم، گفت : علم و ثروت هر دو در جای خودش خوب است اما نحوه تحصیل آن مهم است . ما در آموزه های دینی بسیار شنیده ایم در کلام وحی و احادیث متواتر که جستجوی علم و علم آموزی را افضل می داند تا جائیکه پیامبر اکرم (ص) می فرماید علم را از زمان تولد تا گور بیاموزید . آموختن علم باعث آسان شدن کارها می شود . یکی از آفت های مدیریتی که اکنون کشور با آن دست به گریبان است عدم برخورداری از پژو هش های علمی در حوزه های مختلف است. اگر مدیر یا تصمیم گیرنده از داده های علمی و کارهای پژوهشی بهره ببرد قطعا به نتایج مطلوب تری می رسد .

مهندس میرغضنفری گفت :
محیط دانشگاه باید محیط مطالبه گری و پژوهش محوری باشد که در این راستا دولت نیز تلاش می‌کند با ایجاد فضای مناسب و تسهیلات بتواند پژوهشگران را به برای رسیدن به مرزهای مطلوب همراهی نماید و در دولت یازدهم و دوازدهم این بخش از اعتبارات برای مراکز پژوهشی دیده شده است.
فرماندار لاهیجان در مورد فضای مجازی اظهارداشت : فضای مجازی در صورتی که درست استفاده شود مناسب است و‌باید توجه داشت دشمنانی که با کشور ،نظام ،دین ومردم ایران مشکل دارند همواره با ایجاد تفرقه و استفاده از فضای مجازی سعی بر نفوذ دارد و با ایجاد تحریم ها و اخیرا نیز با قرص هایی که در محصولات غذایی ناتوانی خودرا نشان داده اند و از هرتلاشی برای دشمنی دریغ نکرده است.

/پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا