آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

چه کسی اردوی تیم ملی بوکس در انزلی را تعطیل کرد ؟

بوکس

درحالیکه قرار بود اردوی تیم ملی بوکس هفته گذشته در انزلی برگزار شود، اما خبرهای رسیده حاکیست، ملی پوشان بعد از سه روز سردرگمی در انزلی به تهران بازگشته اند.

به گزارش تدبیرشرق، طبق مکاتبات فدراسیون بوکس با اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، قرار بود اردوی تیم ملی امید از ۱۶ آذر به مدت ۴۵ روز به میزبانی اداره کل بنادر و دریا نوردی استان گیلان در انزلی برگزار شود. این تیم قرار بود خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۰ که نیمه دوم اسفند ۹۸ در ازبکستان برگزار میشود، آماده کند. اما بعد از سه روز سردرگمی در شهری که مردمانش به میهمان نوازی شهره هستند، بدون حتی یک جلسه تمرین رسمی، گیلان را ترک کردند.

 از آنجاییکه امین قاسمی پور رییس هیات بوکس استان گیلان، از ۱۴ آذر ماه ساعت شنی مدیریت وی در هیات بوکس از حرکت ایستاده است و دوره مدیریت چهار ساله اش به پایان رسیده است، یقینا مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد. اگرچه بواسطه چالش بزرگی که یک سال پیش بوجود آورد و عملا در این مدت، حضورش در هیات لمس نشده است، حتی اگر این اردو در زمان مدیریت وی برگزار می شد، باز انتظار پاسخی از سمت وی را نداشتیم.

 اداره کل ورزش و جوانان استان هم چون دعوتنامه اردو را برای اداره ورزش انزلی پاراف کرده است عملا، بار را از روی دوش خود برداشته و از رییس اداره انزلی پاسخگویی می طلبد.

 در اداره کل بنادر هم میزبانی مهیا بود و کسی نمی داند چرا تیم ملی امید به تهران بازگشت.

 اما یک مقام آگاه در هیات بوکس اینچنین به خبرنگار مرور می گوید: درمسابقات ارتش که سال گذشته در بندرانزلی برگزار شد صحبتی بین آقای ثوری رییس فدراسیون و آقای خسته بند نماینده شهر انزلی صورت گرفت، که طبق آن قرار شد در همان وقت رینگ بوکس به بندرانزلی اهدا شود که متاسفانه انجام نشد. اما بعدها توافقی حاصل شد تا این رینگ که چیزی حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان ارزش دارد، در زمان اردوی تیم ملی امید به بندرانزلی ارسال و در محل تمرین یعنی سالن ورزشی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نصب گردد. و اکنون چون تیم ملی امید بدون رینگ بوکس به انزلی آمده بود دست های پشت پرده مانع از تمرین این تیم شد و تیم ملی شامل ۳۰ نفر بوکسور و کادر فنی بعد از سه روز سرگردانی و یک جلسه تمرین مخفیانه به ناچار اردو را کنسل و کل تیم را به طرز فجیعی از انزلی بیرون کردند.

 این اتفاق در حالی می افتد که یکی از آیتم های موفقیت هر هیاتی و اداره ورزش هر شهرستانی گرفتن میزبانی تیم های مختلف ملی است، درحالیکه باقی استانها برای گرفتن این میزبانی سر و کله می شکنند در گیلان اردوی تیم ملی براحتی لغو می گردد، آنهم در شرایطی که برنامه ریزی ها انجام شده و ملی پوشان در شهر میزبان حضور یافته بودند.

 و دقیقا بنا به همین دلایل فوق اداره کل ورزش نمی تواند دخل و تصرفی در لغو این اردو داشته باشد و یقینا مرجع بالاتری این حرکت را انجام داده است.

 دست های پشت پرده ای که اتفاقا این روزهای انتخابات خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بسیار نزدیک کرده است و در اغلب عزل و نصب ها رد پایی از وی وجود دارد.

/خط اول ورزشی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا