آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفوری

رفتار خارج از عرف اداری مدیرکل بهزیستی گیلان در جلسه شورای اداری!

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، شنیده ها حاکیست در جلسه شورای اداری گیلان که یکشنبه ۲۴ آذرماه امسال به ریاست دکتر ارسلان زارع نماینده عالی دولت در استان برگزار شد؛ حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان در اقدامی خلاف مقررات اداری و هنجارهای اجتماعی، سعی کرد نظم جلسه را بر هم زند و مدعی شد قرار بوده در این جلسه گزارشی از اقدامات اداره کل متبوع خویش ارائه کند درحالیکه طبق دستور جلسات تعیین شده از سوی دبیر شورای اداری استان، بهزیستی در لیست دستگاه هایی که مقرر بوده در جلسه مذکور گزارشی ارائه دهند، نبوده است.

با این وجود، استاندار گیلان با سعه صدر بیان داشت که وی پس از دستور جلسات اعلام شده ، گزارش خود را اعلام کند ولی نحوی نژاد باز هم در حرکتی عجیب! از این اقدام سر باز زد.
علاوه بر رفتار نامناسب مدیرکل بهزیستی گیلان که موجب تعجب تمامی حاضران در جلسه شورای اداری استان شد؛ تصاویر این جلسه نیز نشان می دهد وی نه تنها دعوت نامه دبیر شورای اداری گیلان و دستور جلسات را که چندین روز قبل برای تمای اعضا ارسال شده، مطالعه نکرده بلکه در جلسه رسمی شورای اداری استان، در حال استراحت است!

براساس شنیده ها،مدیرکل بهزیستی گیلان بخاطر این رفتار خارج از عرف اداری ، مورد تذکر رسمی و کتبی معاون استاندار نیز قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا