آخرین خبرهاسیاسی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش در جلسه شورای اداری : به مردم اطمینان می دهیم که از رای آنان صیانت خواهد شد .

انتخابات

صبح امروز (شنبه، ۲۳ آذر) جلسه شورای اداری با محوریت انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلی شورای اسلامی به ریاست علی درمانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری که با حضور معاونین فرماندار ، بخشداران و شهرداران و روسای ادارات در فرمانداری تالش برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق ، «علی درمانی» در جلسه شورای اداری اظهارکرد: در یازدهمین دوره انتخابات از حوزه انتخابیه تالش ۳۷ نفر ثبت نام کردند که صلاحیت آنان در دست بررسی است.
وی با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم ، تصریح کرد : فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای یکی از وظایف مسئولان است.
درمانی با بیان اینکه مسئولان باید در انتخابات بی طرف باشند،گفت: هیچ مسئولی حق ندارند بر له یا علیه نامزدی صحبت کنند یا امکانات اداری را در ساعت اداری و غیراداری در اختیار کاندیداها قرار دهد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش با اشاره به اینکه در بین داوطلبین باید رقابت ایجاد کنیم و اگر رقابت نباشد شور و اشتیاق انتخاباتی هم نخواهد بود،خاطرنشان کرد: دشمنان نظام سعی دارند یک رقابت دو قطبی را ایجاد کنند و این باعث می شود مشارکت در انتخابات به حداقل برسد ولی اگر رقابت سالمی بین کاندیداها باشد این باعث می شود شور و اشتیاق بیشتر باشد و مردم حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای داشته باشند.
وی با بیان اینکه در بحث انتخابات باید به جنگ روانی دشمن توجه داشته باشیم،اظهارکرد: انتخابات برای نظام یک نقطه قوت است و دشمنان سعی دارند این نقطه قوت را به نقطه ضعف تبدیل کنند که باید هوشیار باشیم.
درمانی با اشاره به اینکه اگر امنیت انتخابات نداشته باشیم با چالش روبرو شویم،افزود: از نیروهای انتظامی و امنیتی انتظار داریم به بهترین شکل ممکن امنیت را در انتخابات فراهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش با بیان اینکه سلامت انتخابات را باید فراهم کنیم،خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان می دهیم که از رای آنان صیانت خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند سلامت انتخابات را با حرف های مختلف و شایعه پراکنی ها به خطر بیاندازد، افزود: ما مسئولین وظیفه داریم به مردم در این خصوص آگاهی دهیم.
درمانی با بیان اینکه انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار می شود،تصریح کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی با ستاد انتخابات همکاری لازم را داشته و نیرو و امکانات دستگاه های مربوطه شان را در صورت نیاز در اختیار آنان قرار دهند.
وی ادامه داد: همچنین همه دستگاه های اجرایی با هیئت نظارت همکاری لازم را داشته باشند تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش از بخشداران شهرستان خواست به تقسیمات کشوری و اختلافات مرزی تا انتخابات دامن نزنند.
درمانی بربرخورد خوب با ارباب رجوع و مردم توسط مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی با مردم دیدار چهره به چهره داشته و به خواسته ها و مشکلاتشان رسیدگی کنند.
معاون فرماندار در پایان تاکید کرد : مطالبات و درخواست های مردم مخصوصاً در حوزه عمرانی توسط دستگاه های ذیربط برآورد گردد.

/روابط عمومی فرمانداری تالش

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا