آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

دکتر رمضانپور:رهبری شخصاً مانع از بروز یک التهاب و چالش در کشور شدند

رمضانپور

به گزارش تدبیرشرق، منتخب اول شورای شهر رشت در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی این شورا با اشاره به هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برجسته گیلانی ابراز داشت: وجه اشتراک ما اعضای شورا بر این است که همگی منتخب و نماینده مردم هستیم و برای بهبود شرایط معیشتی و سبک زندگی شهروندان تصمیم سازی می کنیم و البته این تصمیم‌ها درنهایت بر اساس سلسله‌ مراتب به مراجع بالادستی جهت اجرا ارجاع خواهد شد.
دکتر رمضانپور افزود: نیاز امروز ما پیش اینکه یک فراکسیون سیاسی باشد، یک فراکسیون کار است تا بتوان در قالب و ساختاری تعریف شده در ارائه خدمت به شهر و شهروندان تسریع ایجاد کنیم.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد همدلی اظهار داشت: اگر همدلی نباشد قطعا  توفیقات مد نظر به دست نخواهد آمد و مدت باقیمانده از زمان شورای پنجم نیز از دست خواهد رفت لیکن ما در برابر مردم باید پاسخگو عملکرد خود باشیم.
با ایجاد اتحاد و هم افزایی ناشی از یک فضای صمیمی میتوان با پرهیز از حواشی و اختلافات عقیده، اقدامات مد نظر را در راستای بهبود وضعیت انجام دهیم.
عضو شورای شهر رشت ادامه داد: پیش‌ از این اثبات کرده‌ایم و بازهم می‌توانیم اثبات کنیم که اگر فشارها و فضاسازی های برون شورایی کار پارلمان محلی را مختل نسازد شورا توان اتخاذ تصمیمات درست و تاثیرگذار را داشته و دارد. در زمان انتخاب دکتر نصرتی به‌عنوان شهردار علیرغم همه مسائل همه با هم به توافق رسیده و رای حداکثری دادیم و در انتخاب دکتر حاج‌محمدی نیز اکثریت مطلق دوستان رأی دادند و با از خود گذشتگی مانع از بلاتکلیفی شهر شدند.
دکتر رمضانپور افزود: بنده وظیفه‌ای برای دخالت در عزل و نصب‌های شهرداری نداشته و ندارم. دخالت در این امور نیز توسط عضو شورا خلاف قانون است اما اینکه یک مدیر شب می‌خوابد و صبح می‌بیند معاونش تغییر کرده است رفتاری حرفه ای نیست و حتی المقدور باید از این نوع مدیریت پرهیز شود.
وی در خصوص آورده‌های شهرداری رشت به‌صورت مستقیم یا از طریق دولت در کارخانه کود آلی گفت: قانوناً شهرداری مالک این کارخانه نیست و عمده سهامدار آن محسوب می‌شود. نظر بنده بر این است که با یک محاسبه دقیق تمام مبالغی که برای کارخانه کود آلی آورده شده است به‌عنوان آورده مجموعه شهرداری محاسبه گردد.
وی همچنین در پایان تصریح کرد: ما در آستانه انتخابات و یک رویداد مهم در کشور هستیم. امروز نباید کشور دچار بحران شود. اگر در آن موقعیت حساس مقام معظم رهبری از خودشان هزینه نمی‌کردند باور دارم که دولت سقوط می‌کرد. این نکته بسیار مهم است که رهبری شخصاً مانع از بروز یک التهاب و چالش در کشور شدند.
/رشت شورا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا