آخرین خبرهااجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی خبر داد: بدهکاری‌ واحدهای صنعتی به مدت ۵ سال تقسیط می‌شود

واحدهای صنعتی

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: پرداخت بدهکاری‌ها چنانچه توسط کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شود، به صورت ۶۰ قسط به مدت ۵ سال تقسیط می‌شود.

به گزارش تدبیر شرق ,مصطفی سالاری در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل شرکت ایران‌ترانسفو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مقاطعی از زمان امکان بخشودگی جرایم وجود داشت اما در شرایط حاضر به دلیل اتمام مهلت قانونی آن، امکان‌پذیر نیست که امیدواریم در بودجه سال ۹۹ مجددا امکان بخشودگی جرایم فراهم شود.

وی در خصوص بخشودگی جرایم عنوان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی از این امر که بخشودگی‌جرایم به وقوع بپیوندد استقبال می‌کند، به شرط آنکه قانون‌گذار اجازه آن را صادر کند و منع قانونی وجود نداشته باشد.

این مسئول در زمینه رسیدگی به اعتراض‌ها گفت: در حال حاضر در روند رسیدگی به اعتراضات تسریع صورت گرفته و سعی بر این است که با اقدامات کارگروه‌ها، نهایت همکاری لازم در این زمینه وجود داشته باشد تا کارگاه‌های تولیدی دچار خسارت نشوند.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در ارتباط با میزان بدهی واحدهای صنعتی به این سازمان نیز افزود: ۲۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان میزان بدهی افرادی است که سازمان تامین‌اجتماعی از آن‌ها طلب دارد، به عبارتی این افراد دارای فرد بیمه‌شده‌ای هستند.

استاندار زنجان نیز در ادامه این گفت‌وگو در خصوص شرکت روغن‌نباتی جهان بیان کرد: مشکل این شرکت تاکنون تا حد زیادی حل و می‌توان ادعا کرد که خط تولید آن راه‌اندازی شده است.

فتح‌الله حقیقی در ارتباط با بدهی شرکت روغن‌نباتی جهان اظهار کرد: این شرکت از گذشته بدهی بالغ بر ۶ میلیارد تومان داشته است که بخشی از این بدهی به عنوان جریمه بوده و بنا شده که بدهی آن به صورت پلکانی محاسبه شود تا مسئولان شرکت مذکور، زیاد تحت فشار قرار نگیرند و به این ترتیب کمک شایان توجهی به این مجموعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: غیر از شرکت روغن‌نباتی جهان، چهار واحد تولیدی دیگر نیز که جزو واحدهای مشکل‌دار هستند، امیدواریم با دستور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، مشکل‌شان حل و فصل شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا